Archief - Technics is dead

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

.eX3

Legacy Member
:D:D:D:lol::lol::lol::music::music::music:goed gezien

nu begint iedereen voor de eindejaarsperiode technicsen te hamsteren en zo kunnen ze alsnog hun quota voor dit jaar halen :niceone::niceone:

Mike_D

Legacy Member
Ik heb de importeur gemailt gisteren met de vraag wat hun hier van weten en die antwoorden het volgenden maar ik schrijf helaas geen Duits :s

Geachte heer,

Wij, als Nederlands importeur, voeren de SL1200MK2 niet. Wij hebben derhalve ook geen informatie over dit product beschikbaar. U zou kunnen informeren bij de importeur voor de Duitse markt. Via de site Willkommen bei Panasonic Deutschland und Österreich kunt u uw vraag voorleggen. Zij hebben hierover (als het goed is) wel informatie beschikbaar. Hopelijk bent u voldoende geïnformeerd.Met vriendelijke groet,

satanreleased

Legacy Member
Voor mensen die het jammer vinden dat panasonic zijn technics productie stil zet kan ik wel begrijpen. Maar je mag ook niet vergeten dat in al die jaren dat mensen draaien en scratchen dat er meer dan 150 modellen van draaie tafels bestaan met verschillende ditjes en datjes .Voor mensen die de echte vervanger zoeken van de technics draaie tafels raad ik sterk de VESTAX aan.Dit was ook enige echte concurent die een krachtige torq kon aanbieden en een dergelijke instelbare motor .Technics heeft lang genoeg geboert en het moest er ooit van komen . Zelfs ik draaie nu met een laptop en een midi controller ,ik was 10 jaar geleden begonnen met platen , daarna kort met cd's en nu mp3's Ik sleur liever mijn laptop mee dan een bak platen naar het dansing waar ik draaie .

NinjaTune

Legacy Member
Vestax was indertijd idd de directe concurrent. Nu zou ik toch wel durven toegeven dat de superOEM ook wel een streep voorheeft op Vestax. Het is niet dat zij hun gamma vernieuwd hebben, en zodus ook al wat achterhaald zijn. Vestax was btw naar mijn weten technics voor maar technics heeft de "marktgreep" kunnen plegen door hun patent, waardoor vestax nog niet kon uitbrengen. Soit, vandaag de dag denk ik dat superOEM's toch wel met kop en schouder voorstaan qua technologie.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan