Vestax was indertijd idd de directe concurrent. Nu zou ik toch wel durven toegeven dat de superOEM ook wel een streep voorheeft op Vestax. Het is niet dat zij hun gamma vernieuwd hebben, en zodus ook al wat achterhaald zijn. Vestax was btw naar mijn weten technics voor maar technics heeft de "marktgreep" kunnen plegen door hun patent, waardoor vestax nog niet kon uitbrengen. Soit, vandaag de dag denk ik dat superOEM's toch wel met kop en schouder voorstaan qua technologie.