Archief - Technics is dead

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

nyu

Legacy Member
inthemix | International News | Technics is dead

'Shed a tear, the clubbing community has just lost one of its longest running staples.'


“It is a sad day today but due to low sales globally in analogue turntables a decision to stop production has been made on Technics Turntables,” Panasonic spokesman Ian North explained.

R.I.P. SL1210, you were a good friend..

Ble$$ed^

Legacy Member
was al een lange tijd geleden aangekondigd dacht ik, toch jammer :(

Rage

Legacy Member
bwa, ik denk dat die productie ooit weer gaat beginnen.

Nu zullen ze overstock hebben, en als die weer weg is dan zal het wel terug interessant worden om terug technics te gaan produceren.

Dat hoop ik toch. Ik wil al jaren lang technics kopen, maar ik ben een arme student dus ik leef tegen de €0 aan. als dat eenmaal verandert moeten er technics in de winkel liggen verdomme!

Therapy

Legacy Member
jammer idd, hoopte binnen een paar jaar een setje technics te kunnen zetten. :(

JackM

Legacy Member
Hier MOETEN er ook ooit Technics komen, al was't maar voor de show :p

Wel jammer ook, maar twas al lang geweten :(

Sabe

Legacy Member
Inderdaad, maar toch spijtig dat het nu officieel is. Nu ja, ik ben blij dat ik mijn paar een aantal jaar geleden aangekocht heb.

NinjaTune

Legacy Member
Geef mij maar OEM's :cool::cool::cool::cool::cool::cool::cool::cool: (om de discussie er toch nog even in te droppen :baard:)

D3C0Y

Legacy Member
for sale : 2x SL1210 voor 2000€ :p ?

Nu ze niet meer gemaakt worden kunnen de rip-off prijzen beginne :p. Kben blij dat ik mijn setje zoveel jaar terug voor 400€ het stuk heb kunnen kopen :).

Vochtig

Legacy Member
Echt jammer, heb er mijn headphones van en nog 2 platenspelers de sl1200's.
Shame shame dat zo een merk moet stoppen

welp

Legacy Member
Vochtig zei:
Echt jammer, heb er mijn headphones van en nog 2 platenspelers de sl1200's.
Shame shame dat zo een merk moet stoppen
Euhm, het merk stopt niet.. Enkel de productie van de SL1200/1210 :p

eddie

Legacy Member
who cares? er is nog de MK5.
Nu kunnen ze alleen maar in waarde stijgen :)

profound

Legacy Member
Idd titel is verkeerd, er zullen nog een pak technicsen volgen hoor, alleen de legendarische 1200 en 1210 zullen stoppen met geproduceerd te worden :(

Glexx

Legacy Member
Het is toch Technics SL-1200 MK5 SL-1210 MK5? Dus dan verdwijnen die toch ook? Zou het maar raar vinden dat die wel overblijven, want die verkopen toch minder dan de standaard 1200 en 1210?

Mike_D

Legacy Member
Was al even bekend dat ze zouden stopen dus ik denk dat ik er maar een berg ga verzamelen en dan straks voor veel geld door verkopen aan de lief hebbers :p

D-Lite

Legacy Member
Volgens mij is dit allemaal dikken bullshit.

Op sommige sites lees je dat het enkel zou gaan over de SL-1200 en SL-1210MK 2.

Op sommige sites zou het alleen in Australië zijn en in de rest blijft de productie wel gewoon doorgaan.

Op sommige site zou blablalba.

We zullen het wel zien als er geen technics meer staan in de winkels.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan