Hush & Din
Legacy Member
hey ik ben nog maar een 2 tal jaar dj en net begonnen met producen met ableton live 7, dit is mn eerste echte track.
Alle comments en tips zijn welkom en worden gewaardeerd
hier de link: zSHARE - Din - Format C_onga_.mp3
mvg Din
Alle comments en tips zijn welkom en worden gewaardeerd
hier de link: zSHARE - Din - Format C_onga_.mp3
mvg Din
Zou ook leuk zijn voor het posten een beetje het werk van andere personen te beluisteren, zo zult ge zelf ook meer reacties krijgen! 
)