Archief - Systematic Failure - Azathot (Electro-Industrial)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Yenneman

Legacy Member
Gegroet beste mede-forumleden,

Na een zéér drukke periode (herexamens, problemen met herinschrijving en boeken, veel verjarende vrienden...) heb ik mij nog even op het producen toegelegd. Opnieuw een duistere electro-indus schijf, waar ik redelijk tevreden over ben, maar waar natuurlijk altijd zaken aan verbeterd kunnen worden...en daar kunnen jullie mij mee helpen! Geniet (of iets in die aard) ervan en alvast bedankt voor het luisteren!

Lengte : 4'15"
Grootte : ong. 6 mb
192 kB/s
gear : FL Studio 5 en een aantal freeware synths

link : Hierzo

Vintage Hifi

Legacy Member
De intro is op en top geslaagd! Proficiat!
Melodie kan iets duister vind ik persoonlijk, klinkt nu beetje Rob Zombie achtig zonder gitaren. Uw bas is er serieus op vooruit gegaan, nice job. Fijn "tussenstukje" rond 1min44. Klinkt tot dusver erg lekker. En dat blijft zo tot het einde.

Conclusie: Nog beetje te 'happy' (alléja, ge begrijpt me wel) maar buiten dat een héél goed, echt héél goed, plaatje in het genre. Chapeau!

Bastaspast

Legacy Member
Yenneman yenneman yenneman toch :) ... waar haalde gij al die agressieve inspiratie vandaag, ... just kidding

man ik heb het u al gezegd, dit vind ik top! ... echt zalig, die intro met da ge'tching' van die meskes echt superknap! ... de sound is verbazingwekkend goe voor op pc boxkes te produce, tklinkt verrevan mis

binnekort werken we nog wel ies same é ;)

grtz B

Yenneman

Legacy Member
Mijn agressieve inspiratie, hehe...ga maar eens uit op een vrijdag-of zaterdagavond en kijk naar de helft van de mensen rondom u...nee jong, merci voor de commentaar alletwee, en Basta, ik voel een dringende urgentie om GOA te maken!! :p

Bosvos

Legacy Member
ik vind dit een héél goed werkske, maar idd voor sommigen wat te blij :p

Wover

Legacy Member
vetjes, deze komt zelfs bij mijn gewone mp3 collectie (der is er maar ene die u da heeft voorgedaan van hier ^^)

klaasdeshjowe

Legacy Member
waarom is dit industrial. Naar mijn weten zijn industrial schijve liekes tegen 180 bpm, ik hoor niet echt industrial invloeden. Het is mischien wel wat duister maar totaal geen industrial. En het liedje zelf er zit wel iets in qua melodie, maar geen deftige inmix.

Bastaspast

Legacy Member
industrial @ 180 bpm ???

das hardcore makker en nog gene zachten ook ...

Yenneman

Legacy Member
klaasdeshjowe zei:
waarom is dit industrial. Naar mijn weten zijn industrial schijve liekes tegen 180 bpm, ik hoor niet echt industrial invloeden. Het is mischien wel wat duister maar totaal geen industrial. En het liedje zelf er zit wel iets in qua melodie, maar geen deftige inmix.

Tsk, tsk...u gaat naar een goede infosite en u volgt het parcours TRANCE---INDUSTRIAL---EBM---ELECTRO-INDUSTRIAL...u luistert naar de voorbeeldjes en u leest de beschrijvingen. Dank voor uw moeite :cool:

NoiseX

Legacy Member
Soundz like Velvet Acid Christ meets Wumpscut :)

(Ja kweet, de topic is oud maar ben efkes wa nummers aant beluisteren. Ik dacht dat hier enkel jumptrutjes zaten :) )

Hyperinsomnia

Legacy Member
Yenneman zei:
Tsk, tsk...u gaat naar een goede infosite en u volgt het parcours TRANCE---INDUSTRIAL---EBM---ELECTRO-INDUSTRIAL...u luistert naar de voorbeeldjes en u leest de beschrijvingen. Dank voor uw moeite :cool:

Even los van de rest, die site is geen referentie é, wordt nogal wa zever verkocht ook:)

Desperatozz

Legacy Member
als'k deze track als hot or not moet beoordelen dan zeg ik : lauw

er zitten goede elementen in
vb :
°2.49 die verandering van de bass naar omhoog vind'k absoluut GOED ... maar daar ga je imho iets te hoog, dat vermindert het donkere sfeertje

°intro is leuk

negatief is echter de afmixing van de track ... het klinkt 'normaal' maar kan nog veel helderder en vooral dynamischer wat bass en drums betreft :)

intro komt trouwens die vocal erg dof over (equalisen in de mid & high :))


soit, nu wede iet eh :D

greetz

Yenneman

Legacy Member
Desperatozz zei:
als'k deze track als hot or not moet beoordelen dan zeg ik : lauw

er zitten goede elementen in
vb :
°2.49 die verandering van de bass naar omhoog vind'k absoluut GOED ... maar daar ga je imho iets te hoog, dat vermindert het donkere sfeertje

°intro is leuk

negatief is echter de afmixing van de track ... het klinkt 'normaal' maar kan nog veel helderder en vooral dynamischer wat bass en drums betreft :)

intro komt trouwens die vocal erg dof over (equalisen in de mid & high :))


soit, nu wede iet eh :D

greetz

aha, kijk sie, daar ben ik iets mee:bow:

Tja, afmixing, *hoest* tis gemaakt zonder enige vorm van monitors of dergelijke...2 pc-speakertjes van 7 jaar oud...en mijne sennheiser laat op zich wachten :sop:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan