Yenneman
Legacy Member
Gegroet beste mede-forumleden,
Na een zéér drukke periode (herexamens, problemen met herinschrijving en boeken, veel verjarende vrienden...) heb ik mij nog even op het producen toegelegd. Opnieuw een duistere electro-indus schijf, waar ik redelijk tevreden over ben, maar waar natuurlijk altijd zaken aan verbeterd kunnen worden...en daar kunnen jullie mij mee helpen! Geniet (of iets in die aard) ervan en alvast bedankt voor het luisteren!
Lengte : 4'15"
Grootte : ong. 6 mb
192 kB/s
gear : FL Studio 5 en een aantal freeware synths
link : Hierzo
Na een zéér drukke periode (herexamens, problemen met herinschrijving en boeken, veel verjarende vrienden...) heb ik mij nog even op het producen toegelegd. Opnieuw een duistere electro-indus schijf, waar ik redelijk tevreden over ben, maar waar natuurlijk altijd zaken aan verbeterd kunnen worden...en daar kunnen jullie mij mee helpen! Geniet (of iets in die aard) ervan en alvast bedankt voor het luisteren!
Lengte : 4'15"
Grootte : ong. 6 mb
192 kB/s
gear : FL Studio 5 en een aantal freeware synths
link : Hierzo
... waar haalde gij al die agressieve inspiratie vandaag, ... just kidding




