BuZz.LiGhTYeAr
Legacy Member
ComputerVISTA zei:
EML boekske van '98

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ComputerVISTA zei:


) 
DjProbe zei:eigenlijk gaan we hier zwaar![]()
om het goe te maken
http://img160.imageshack.us/img160/6954/dsc00191if0.jpg
mijn temp setup in my room (Technicsen en Ecler tijdelijk weg wegens geen plaats om de 2 setups te zetten)
2 x Pioneer CDJ 1000 MKIII
1 x Pioneer DJM 600
1 x Sony MDR 700
1 x Serato Scratch
1 x Macbook
sorry voor de slechte pic;
tis me gsm![]()

LugeR zei:Wat is het nut van 2 Pioneers met daarbij Serato?
Je kan u tracks toch gewoon branden op een cd'tje?


LugeR zei:Wat is het nut van 2 Pioneers met daarbij Serato?
Je kan u tracks toch gewoon branden op een cd'tje?
Decade zei:Omdat serato ook op cd spelers werkt? Met serato cd'tjes?

DjProbe zei:btw mijn mackies hebben al op de meest onmogelijke plaatsten gestaan ... nog nooit omver gesmeten (al mee geweest met jeugdbewegingen, heeft al outdoor gestaan, ... )
das kwestie van een deftig statief te kopen ==> Proel

LugeR zei:Wat is het nut van 2 Pioneers met daarbij Serato?
Je kan u tracks toch gewoon branden op een cd'tje?


Eagle` zei: