Archief - Show your Gear

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

1337mr.hanky

Legacy Member
Ik ken van die componenten zeer weinig. Enig idee welke ik best neem?

Hoorn mag maximum 16cm breed zijn.

ShadesOfJae

Legacy Member
Wat is het nut van 2 Pioneers met daarbij Serato?
Je kan u tracks toch gewoon branden op een cd'tje?

DjProbe

Legacy Member
LugeR zei:
Wat is het nut van 2 Pioneers met daarbij Serato?
Je kan u tracks toch gewoon branden op een cd'tje?

irronische aan de zaak is,
dak al mijn mp3's afkomstig zijn van cd's die ik heb :D

das gewoon gemakkelijker om te spelen,
door tracks zoeken op de hand van titels met de zoekfunctie
gaat veel sneller dan 'bladeren' in een cd collectie

+
zo verslijten m'n cd's nie :)
ok tis mss wa overkill
maar kheb het liggen dus kan het zowel gebruiken e :)

Pana

Legacy Member
LugeR zei:
Wat is het nut van 2 Pioneers met daarbij Serato?
Je kan u tracks toch gewoon branden op een cd'tje?

Omdat serato ook op cd spelers werkt? Met serato cd'tjes?

ShadesOfJae

Legacy Member
Decade zei:
Omdat serato ook op cd spelers werkt? Met serato cd'tjes?

Ja, weet ik, maar ge kunt toch even goed met cd's met de muziek op spelen?
Tenzij dat ge geld teveel hebt eh :p

ComputerVISTA

Legacy Member
DjProbe zei:
btw mijn mackies hebben al op de meest onmogelijke plaatsten gestaan ... nog nooit omver gesmeten (al mee geweest met jeugdbewegingen, heeft al outdoor gestaan, ... )
das kwestie van een deftig statief te kopen ==> Proel

Ik ben er nogthans wel al in geslaagd met onze grote kasten, dat kwam welliswaar wel door de subtrilleingen :p

Firestyler

Legacy Member
voila sinds vandaag
2× Technics SL 1210 MKII
1× Rodec Mixbox

1× Technics SL 1210 MKII -> wordt gemodificeerd

dus heb ik nu een volledige setup en een bijkomende platendraaier, die ik ga gebruiken voor liedjes op te nemen (rippen) en als sample TT

zodoende ben ik dus niet meer op zoek naar een platendraaier of het ware iemand een Technics Gold wegdoet

Desperatozz

Legacy Member
LugeR zei:
Wat is het nut van 2 Pioneers met daarbij Serato?
Je kan u tracks toch gewoon branden op een cd'tje?

ik zou't ook doen moest'k geld hebben voor een macbook & serato :)
en dat zou dan puur voor het gemak ervan zijn :)

ruimte, gewicht, snelheid in zoeken & classeren ...

NinjaTune

Legacy Member
idd, had ik een macbook & serato had ik dat ook al lang gedaan met cd. qua classeren en gemak is het echt veel handiger om serato te combineren met cd spelers (of vinyl uiteraard).

skampy

Legacy Member
Eagle` zei:
Gear
Gear1
Gear2


2x Gemini PT-2100
1x Gemini PS-626i
1x Stanton DJ Pro-2000S
1x Serato Scratch

joe : ))

Zie ik dat goed? Staat Die naald in een hoek? Om het skippen tegen te gaan? Zo ja, dan staat die in een verkeerde hoek, die moet dan naar buiten gedraaid staan om het effect van een rechte arm te bekomen.

Spacy2003

Legacy Member
En eindelijk een sound bite micro en een samson c03u condensor mic (incl pop filter boom stand en spidermount)

Borrrr

Legacy Member
ga je die sound bite voor ableton gebruiken (in DJ opstelling)?
dan mag je wel eens zeggen wat je er van vind ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan