Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kid_C zei:Topics samengevoegd, didier123, je hoeft niet altijd een nieuw topic te starten. Zeker niet als het over hetzelfde onderwerp gaat.![]()

apex^ zei:Moest ik het geld hebben voor een numark ns7 én midi zou willen draaien,
Dan zou ik gewoon doorsparen voor een Xone 4d.
Kost ongeveer €500 meer, maar heeft zoveel meer te bieden
my 2 cents![]()
apex^ zei:Goh, daarvoor moet je niet direct alle functies ervan (kunnen) gebruiken é.
+die ns7 heeft maar 2 decks, en als je midi wilt blijven draaien dan kun je met die 4D een héle lange tijd voort zonder nog zware aankopen te moeten doen.



Kid_C zei:Topics samengevoegd, didier123, maak géén nieuwe threads meer aan voor hetzelfde onderwerp. (2e keer ondertussen)
Jack Malibu zei:Bij uwe XLR uitgang gaat ge XLR kabels moeten gebruiken en bij uw RCA uitgangen RCA kabels.
In u geval dus wslk gewoon ne RCA kabel op uwe master aangesloten met aan de nandere kant de aansluiting van waar ge hem op gaat aansluiten. Als da op ne versterker is zal da ook RCA zijn of anders jack fzo.
Gewoon kijken, ge kunt daar nie echt in missen ze of ge zout al fameus fout moeten bezig zijn![]()
didier123 zei:als je speakers koopt, komen de kabels hierdan bij mee?
Waar raad je me aan om actieve speakers te kopen?
Jack Malibu zei:Of die kabels inbegrepen zijn bij u speakers weet ik niet. Ik denk van niet, maar het kan mss zijn dat bij sommige die inbegrepen zijn.
En waar ge die best koopt, goja, da hangt af van u keuze é. Ge kunt da online kopen of ergens in ne winkel hier.
waar zou jij je speakers hier in de buurt kopen? Heb eigenlijk geen flauw idee..