Archief - Set-up/Materiaal Dj

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

apex^

Legacy Member
Moest ik het geld hebben voor een numark ns7 én midi zou willen draaien,
Dan zou ik gewoon doorsparen voor een Xone 4d.

Kost ongeveer €500 meer, maar heeft zoveel meer te bieden

my 2 cents :)

didier123

Legacy Member
apex^ zei:
Moest ik het geld hebben voor een numark ns7 én midi zou willen draaien,
Dan zou ik gewoon doorsparen voor een Xone 4d.

Kost ongeveer €500 meer, maar heeft zoveel meer te bieden

my 2 cents :)

Is wel mooi maar denk ik iets te overdreven voor mee te beginnen nee?

apex^

Legacy Member
Goh, daarvoor moet je niet direct alle functies ervan (kunnen) gebruiken é.

+die ns7 heeft maar 2 decks, en als je midi wilt blijven draaien dan kun je met die 4D een héle lange tijd voort zonder nog zware aankopen te moeten doen.

didier123

Legacy Member
apex^ zei:
Goh, daarvoor moet je niet direct alle functies ervan (kunnen) gebruiken é.

+die ns7 heeft maar 2 decks, en als je midi wilt blijven draaien dan kun je met die 4D een héle lange tijd voort zonder nog zware aankopen te moeten doen.

mijn ma is nu al aan het flippen over het bedrag :)

didier123

Legacy Member
Hallo ben redelijk nieuw op het vlak qua audio-materiaal..
Ik ga me de NS7 kopen van Numark.. Nu bij de 4de foto: Numark NS7
Kan je zien welke uitgangen hij heeft.. Welke speakers heb je hiervoor nodig?
Of welke kabels..

Dit staat er bij extra info:

Audio Outputs:
•Master (Stereo XLRs)
•Master (Stereo RCAs)
•Booth (Stereo RCAs)
•Headphone (Stereo 1/4" and stereo 1/8")

Kan iemand mee eens foto's of links doorgeven van wat voor soort speakers of kabels?

THx from a noob :)

JackM

Legacy Member
Bij uwe XLR uitgang gaat ge XLR kabels moeten gebruiken en bij uw RCA uitgangen RCA kabels.
In u geval dus wslk gewoon ne RCA kabel op uwe master aangesloten met aan de nandere kant de aansluiting van waar ge hem op gaat aansluiten. Als da op ne versterker is zal da ook RCA zijn of anders jack fzo.
Gewoon kijken, ge kunt daar nie echt in missen ze of ge zout al fameus fout moeten bezig zijn :p

Kid_C

Legacy Member
Topics samengevoegd, didier123, maak géén nieuwe threads meer aan voor hetzelfde onderwerp. (2e keer ondertussen)

didier123

Legacy Member
Jack Malibu zei:
Bij uwe XLR uitgang gaat ge XLR kabels moeten gebruiken en bij uw RCA uitgangen RCA kabels.
In u geval dus wslk gewoon ne RCA kabel op uwe master aangesloten met aan de nandere kant de aansluiting van waar ge hem op gaat aansluiten. Als da op ne versterker is zal da ook RCA zijn of anders jack fzo.
Gewoon kijken, ge kunt daar nie echt in missen ze of ge zout al fameus fout moeten bezig zijn :p

als je speakers koopt, komen de kabels hierdan bij mee?
Waar raad je me aan om actieve speakers te kopen?

JackM

Legacy Member
didier123 zei:
als je speakers koopt, komen de kabels hierdan bij mee?
Waar raad je me aan om actieve speakers te kopen?

Of die kabels inbegrepen zijn bij u speakers weet ik niet. Ik denk van niet, maar het kan mss zijn dat bij sommige die inbegrepen zijn.
En waar ge die best koopt, goja, da hangt af van u keuze é. Ge kunt da online kopen of ergens in ne winkel hier.

didier123

Legacy Member
Jack Malibu zei:
Of die kabels inbegrepen zijn bij u speakers weet ik niet. Ik denk van niet, maar het kan mss zijn dat bij sommige die inbegrepen zijn.
En waar ge die best koopt, goja, da hangt af van u keuze é. Ge kunt da online kopen of ergens in ne winkel hier.

hey nog iemand van oudenaarde :D waar zou jij je speakers hier in de buurt kopen? Heb eigenlijk geen flauw idee..

JackM

Legacy Member
Als da hier in de buurt moet zijn, denkek dat grizzly het dichtst is. Anders kudne tot in gent rijden naar keymusic.

skampy

Legacy Member
heb deze week trouwens de numark ns7 getest in keymusic. Echt simple comme bonjour, zeer intuïtieve layout, functies,... Ik zou persoonlijk enkel nog extra slipmatjes leggen op de platters, ni bepaald handig om te jugglen. voor de rest wel een heel leuk machien :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan