dabla
Legacy Member
Hallo,
Om kort te zijn, sinds enkele jaren gebruik ik reeds Serato (op Mac) om te mixen, in het begin vooral met vinyl, nu meer met cd maar thuis ook nog met vinyl. Ik ben heel tevreden over Serato, werkt prima en stabiel en er komen steeds updates. Onlangs heb ik Traktor eens gedownload om de mogelijk te bestuderen van de software en ik moet wel zeggen dat ik onder de indruk ben van de mogelijkheden. Ook de hardware specs zien er beter uit, zelf ivm SL-3 die dan ook heel duur is vind ik voor de relatieve kleine verbeteringen, zeker ivm Traktor Scratch Pro. Nu vroeg ik mij af wat het beste is, en mss zijn er onder jullie wel mensen die ervaring hebben met een van beiden, of gewoonweg beiden
Ik hoop dat enkelen onder jullie die ervaringen willen delen ;-) Mijn vraag is dus simpel, blijven bij serato (zonder effecten), of mss toch overwegen om over te schakelen naar Traktor (met +/- punten)?
Om kort te zijn, sinds enkele jaren gebruik ik reeds Serato (op Mac) om te mixen, in het begin vooral met vinyl, nu meer met cd maar thuis ook nog met vinyl. Ik ben heel tevreden over Serato, werkt prima en stabiel en er komen steeds updates. Onlangs heb ik Traktor eens gedownload om de mogelijk te bestuderen van de software en ik moet wel zeggen dat ik onder de indruk ben van de mogelijkheden. Ook de hardware specs zien er beter uit, zelf ivm SL-3 die dan ook heel duur is vind ik voor de relatieve kleine verbeteringen, zeker ivm Traktor Scratch Pro. Nu vroeg ik mij af wat het beste is, en mss zijn er onder jullie wel mensen die ervaring hebben met een van beiden, of gewoonweg beiden
Ik hoop dat enkelen onder jullie die ervaringen willen delen ;-) Mijn vraag is dus simpel, blijven bij serato (zonder effecten), of mss toch overwegen om over te schakelen naar Traktor (met +/- punten)?