Archief - Rock Werchter 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Karre

Legacy Member
D3C0Y zei:
ze hebben gelijk gisteren tonnen kartonnen brikjes water uitzitten delen, ge kon ze zelf bijna op ieder security punt krijgen, dus van geen water krijgen is bs + er waren kranen met drinkbaar water EN kranen met niet drinkbaar water, maar gij waard blijkbaar te leeg om dat te zien.

Het is dat je met zo'n massa natuurlijk alles kon zien. En niet iedereen van de security wou water uitdelen trouwens.

Dark_ParaSite

Legacy Member
Hm verdorie heb zeker 4 drankbonnen aan flesjes water verspilt, had ook geen idee ervan dat ze water gratis uideelden :(

tomh

Legacy Member
alee, waarom staat bij coldplay nog een vraagteken :D
wel veel die toestemming geven eigelijk voor de rest
(livestream)

phixiuZ

Legacy Member
Inmiddels staat er een kruisje, dus ge kunt het vergeten :), Bloc Party & The Killers wel toegezegd!

tomh

Legacy Member
hopelijk dan toch maar op de radio :D
of anders een paar goei liedjes op zondag avond :D

Tah_b00nz0r

Legacy Member
ja tis ni slecht tot nu toe. wel massas veel volk, meer als vorig jaar meen ik :x

gisteren gezien
lily allen: cava nog wel, schoon kostuumke :)
fleet foxes: matig begin, 2de deel van hun set beter
pendulum: zot! veelste warm in die marquee ma echt bom wel vond ik.
oasis: goed! heb hun cd nog ni gecheckt ma nu ga ik die toch is bezien, kende er wel enkele nr's al van
prodigy: goeie afsluiter, dikke sfeer nog zo laat en ja goeie setlist ook vond ik :)

Karre

Legacy Member
Wat was dat trouwens met al die Australiërs daar? Je moet toch ook wel al enorm geflipt zijn om speciaal voor Rock Werchter naar België te komen van zo ver. Van Britten, Nederlanders, Duitsers en Fransen kan ik het nog begrijpen en voor ieder ander land van Europa ook nog wel. Maar er waren er ook van Brazilië zelfs :wtf:

-----

Legacy Member
Aarsvliegje zei:
Weet er iemand hoe je op die livestream van belgacom de Pyramid Marquee kan bekijken??
De main stage is geen probleem.
Sorry als die vraag hier al is gepasseerd maar geen zin om het allemaal te lezen :)
Thnx

Edit: Blijkbaar is het niet mogelijk :(

Jawel toch? Net boven donderdag staat er Main Stage, rechts daarvan staat er Pyramid Marquee. Daar moet je op klikken om een paar concerten mee te pikken :)

marcel

Legacy Member
Careless zei:
Wat was dat trouwens met al die Australiërs daar? Je moet toch ook wel al enorm geflipt zijn om speciaal voor Rock Werchter naar België te komen van zo ver. Van Britten, Nederlanders, Duitsers en Fransen kan ik het nog begrijpen en voor ieder ander land van Europa ook nog wel. Maar er waren er ook van Brazilië zelfs :wtf:

k Heb gisteren met zo'n Nieuw-Zeelandse (:love:) gesproken. Die verblijft nu een tijdje in Noorwegen, en voor haar is de afstand Noorwegen-België gewoon te verwaarlozen.

Prastepius

Legacy Member
alle zit ik zo heel tijd te wachten op stubru om te luisteren na coldplay en het mag niets uitgezonden worden?

|steven|

Legacy Member
Aan diegene die vandaag naar Mogwai gaan, laat vooral weten wat je ervan vond...

fonne

Legacy Member
Careless zei:
En kan iemand me uitleggen voor wat het goed is om de dop van die flessen altijd er af te doen?

Anders belanden die dopkes op de grond en worden ze door de massa de grond ingelopen en als achteraf de machines de wei opkomen om gras te verticuteren enzo scharen die ze op met alle gevolgen vandien :)

tomh

Legacy Member
Oasis - Don't Look Back In Anger op de radio was wel zalig.. echt balen dat ik thuis zit :p

tides

Legacy Member
Eh, er is toevallig niemand hier die morgen na Metallica met de auto richting Gent moet en nog 2 plaatsen vrij heeft? :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan