Archief - Rock Werchter 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Schummi88

Legacy Member
En diejen blazer dat op hem staat gericht haha, het is daar precies heet :p

Anoniem04

Legacy Member
Het was verdomd warm tot 6 uur, ik heb afgezien :lol:

Placebo was geweldig :love:, spijtig genoeg naarmate het later werd, begon meer volk met hun bier in het publiek te smijten.

gille

Legacy Member
Eerste halfuur ernaar gezien, zag er deftig uit :D was verbaasd dat hij het toeliet :D

marcel

Legacy Member
Dave Matthews Band had bij het naar huis gaan nog wa artiestenbandjes over. 3 keer raden wie ze gekregen heeft :cool:

Karre

Legacy Member
Dillyracer zei:
Het was verdomd warm tot 6 uur, ik heb afgezien :lol:

Placebo was geweldig :love:, spijtig genoeg naarmate het later werd, begon meer volk met hun bier in het publiek te smijten.

Het was inderdaad echt warm tot 6 uur. In zo'n weer mocht men toch wel gratis water uitdelen. Het schandalige is dan nog dat water even veel daar kost als bier.

Over de concerten, Placebo en The Prodigy waren toch wel het best.

marcel

Legacy Member
Careless zei:
Het was inderdaad echt warm tot 6 uur. In zo'n weer mocht men toch wel gratis water uitdelen. Het schandalige is dan nog dat water even veel daar kost als bier.

uw ogen niet opentrekken, en het dan maar op de organisatie steken...
Videozone vanaf 0.54

Karre

Legacy Member
marcel zei:
uw ogen niet opentrekken, en het dan maar op de organisatie steken...
Videozone vanaf 0.54

Had het zelfs nog gevraagd en buiten dat kraantjeswater zei men toch dat er niets gratis was. En aan die kranen stond dan nog eens 'Niet drinkbaar' meen ik mij te herinneren. Was toch amper te drinken vond ik :p.

En kan iemand me uitleggen voor wat het goed is om de dop van die flessen altijd er af te doen?

nTFs

Legacy Member
Careless zei:
Had het zelfs nog gevraagd en buiten dat kraantjeswater zei men toch dat er niets gratis was. En aan die kranen stond dan nog eens 'Niet drinkbaar' meen ik mij te herinneren. Was toch amper te drinken vond ik :p.

En kan iemand me uitleggen voor wat het goed is om de dop van die flessen altijd er af te doen?

Het nut ervan zie ik ook niet zitten maar de dag erop stop je gewon die dop in je broekzak.

Anoniem04

Legacy Member
Careless zei:
Had het zelfs nog gevraagd en buiten dat kraantjeswater zei men toch dat er niets gratis was. En aan die kranen stond dan nog eens 'Niet drinkbaar' meen ik mij te herinneren. Was toch amper te drinken vond ik :p.

En kan iemand me uitleggen voor wat het goed is om de dop van die flessen altijd er af te doen?

Dat je dan sneller je drinken zou opdrinken omdat je het niet kan toedoen? :unsure:

Het enige dat ik aan kon denken toch :p

Dark_ParaSite

Legacy Member
iemand al foto's van op de wei van gisteren? het was me wel een feestje! :)

iamhollywood

Legacy Member
Placebo was inderdaad geweldig ^^.
Straks nog meer van dat met bloc party, killers en coldplay :love:.


Ben toch content dat ik af en toe aan de hitte kan ontsnappen in mijn appartement, het is tussen de massa met momenten niet uit te houden :s.

D3C0Y

Legacy Member
Careless zei:
Had het zelfs nog gevraagd en buiten dat kraantjeswater zei men toch dat er niets gratis was. En aan die kranen stond dan nog eens 'Niet drinkbaar' meen ik mij te herinneren. Was toch amper te drinken vond ik :p.

En kan iemand me uitleggen voor wat het goed is om de dop van die flessen altijd er af te doen?

ze hebben gelijk gisteren tonnen kartonnen brikjes water uitzitten delen, ge kon ze zelf bijna op ieder security punt krijgen, dus van geen water krijgen is bs + er waren kranen met drinkbaar water EN kranen met niet drinkbaar water, maar gij waard blijkbaar te leeg om dat te zien.


Anyway reportje van gisteren:

Spijtig genoeg buiten aan de fucking ingang een anderhalf uur mogen aanschuiven in een temperatuur van 39° vooraleer ik binnen was (danku brandweer en gratis water om het lijden te verzachten), daarmee kon ik dus Lilly Allen enkel maar horen van ver. En het was blijkbaar wel een heel goed optreden hebben de mensen die al binnen waren mij verteld.

Daarna was het ofwel Fleet Foxes (damn die sucken vond ik) of Dave Matthews Band, die was cava aangezien die wel nog voor wat sfeer zorgden.

Dan ben ik Laurent Garnier gaan kijken omdat ik, 1. hem al heel lang niet meer had gezien (zeker met zijn live gegeven) en 2. omdat ik de stem van die kerel van placebo niet af kan. Garnier was super, ookal stond het daar vol posers die wss buiten Rose Rouge geen enkel ander nummer kenden dat hij gespeeld heeft. Omdat Garnier redelijk vroeg gedaan was ben ik uiteindelijk dan ook maar de laatste 20min van placebo gaan kijken en ik moet toch toegeven dat ik het niet slecht vond.

Dan Pendulum, ik ken ze wel maar ik had ze nog niet live gezien. Dik feestje (enkel de trage dubstep stukken vonnik minder)

Aangezien Prodigy maar heel laat waren en Oasis mij niet kan boeien, dan maar iets gegeten en Tiga gecheckt. Veel te veel brol van zijn nieuwe cd gespeeld, en de eerste 35-40min trok zijn set op niet veel. Daarna is hem wat commercieleer beginnen draaien, dus dat kon mij ook niet bekoren. Tiga, u hebt gefaald.

Voor dat we het eigenlijk wisten was het al kwart na 1 en we waren dus eigenlijk te laat om deftige plaatsen voor The Prodigy te hebben, ma met enig worstelen door de massa zijn we toch deftig beland. En ja man wat voor een bom van een optreden was me dat, ik had ze in de jaren 90' al is gezien toen was dat echt zot, maar dit kwam toch wel al aardig in de buurt. Prodigy was off the hook.

Illcat

Legacy Member
Was het enkele nieuwe stuff dat Prodigy bracht of ook oudere nr's?
En was Dizzee mee? :p

D3C0Y

Legacy Member
mix van oud n nieuw + 1 nummer dat ik nog nooit had gehoord "Commanché"
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan