Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan moet je op je website geen "democratische prijzen" plaatsen vind ik. De prijzen lagen gewoon hoog vond ik..Timmo70 zei:Op de meeste festivals is het toch nog ietsje duurder. Een kebab voor 6€ vind ik niet duur hoor![]()
gaat 's avonds niet?Recipe4hate zei:Ik eet gewoon buiten het festivalDaar zijn toch cafeetjes genoeg?
Ik ken de streek ook niet. Overdag zoeken zou geen probleem zijn. snachts ook niet echt. maar de kans dat dan nog iets open is, is altijd kleiner 
Chalk zei:Dan moet je op je website geen "democratische prijzen" plaatsen vind ik. De prijzen lagen gewoon hoog vond ik..
gaat 's avonds niet?Ik ken de streek ook niet. Overdag zoeken zou geen probleem zijn. snachts ook niet echt. maar de kans dat dan nog iets open is, is altijd kleiner
![]()



I3ad-DeViL- zei:Hadouken, amai men trommelvliezen.
Same as with D.I.M. Toen stond ook alles te blazen 

zoveel West-Vlamingen waren er toch nie aanwezignonkel wulle zei:Geslaagd. Wel een hoop kakvolk met bijhorend kak accent. Maar dat nemen we er maar bij zeker? :')
2 woorden, Have Heart.
.