Archief - Rock Herk 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Recipe4hate

Legacy Member
Ik eet gewoon buiten het festival :D Daar zijn toch cafeetjes genoeg?

Chalk

Legacy Member
Timmo70 zei:
Op de meeste festivals is het toch nog ietsje duurder. Een kebab voor 6€ vind ik niet duur hoor :)
Dan moet je op je website geen "democratische prijzen" plaatsen vind ik. De prijzen lagen gewoon hoog vond ik..

Recipe4hate zei:
Ik eet gewoon buiten het festival :D Daar zijn toch cafeetjes genoeg?
gaat 's avonds niet? :p Ik ken de streek ook niet. Overdag zoeken zou geen probleem zijn. snachts ook niet echt. maar de kans dat dan nog iets open is, is altijd kleiner :D

Diod

Legacy Member
Chalk zei:
Dan moet je op je website geen "democratische prijzen" plaatsen vind ik. De prijzen lagen gewoon hoog vond ik..


gaat 's avonds niet? :p Ik ken de streek ook niet. Overdag zoeken zou geen probleem zijn. snachts ook niet echt. maar de kans dat dan nog iets open is, is altijd kleiner :D

Toch wel hoor :)

Op de markt zijn er wel nog kebabzaken open. Men vrienden waren er om 1 uur('s nachts natuurlijk) nog ne kebab gaan eten gisteren. Die mensen weten ook wel dat als er een festival is, er geld te verdienen valt ;)

Zelf ben ik van Herk en voor mij is het nog geen 10 minuutjes wandelen, was gisteren eens gaan kijken :)
Valt altijd goed mee, vroeger was er veel meer rock te horen en tegenwoordig natuurlijk meer (of niets dan) elektro.

mtm

Legacy Member
op een festival is 2,20 voor ne pils echt ni zo overdreven duur he, op café betaalt ge ook al bijna 2 euro

anyway, twas een goed feestje

JohnDodger

Legacy Member
Eerste dag was de beste, echt goede DnB! :D :bow:
Tweede dag maar 1 keer op wei geweest om 00:30, die kerel opt groot podium daar was ook wel niet slecht

|XcW|

Legacy Member
Het was de eerste keer dat ik hun zag/hoorde. Maar ik stond wel versteld van hun kwaliteiten. :)

nonkel wulle

Legacy Member
Geslaagd. Wel een hoop kakvolk met bijhorend kak accent. Maar dat nemen we er maar bij zeker? :')

2 woorden, Have Heart.

syndrom

Legacy Member
3 woorden, RISE AND FALL

Wel veel te veel van die emo kut losers

Hekje#

Legacy Member
Vrijdag was de beste dag.

Sound of stereo
Party Harders
Mixhell
D.I.M

Zaterdag gingen we normaal niet gaan maar omdat onze plannen in het watervielen gewoon teruggekeerd naar Herk, dit keer plaatsgenomen op de camping aan de parking.
Pas om half 1 naar de wei gegaan en enkel Feadz gezien, was wel knalle.

Blijf erbij, schitterend festival om gratis te zijn, al blijft de organisatie op bepaalde punten belachelijk.

Terror Factor

Legacy Member
Rise And Fall en Have Heart ook gezien, was idd ni slecht :)

Daartussen terrasje gaan doen en broodje gaan eten in de frituur ^^

Fré_

Legacy Member
@ nTFs : tuurlijk, daar kon ge toch nie naast kijken:p

veel scheve dingen gezien, bende naast ons die om de dag in te zetten begon met een lijntje te leggen o.a

de vrijdag wa vanalles gecheckt, vooral raffertie viel me zwaar tegen. sabrepulse daarentegen was dan wel weer vet.

de zaterdag enkel bands op de 2nd stage gezien, waardig afgesloten door have heart. voor de rest ook vooral RAF en shipwreck AD die de moeite waren.

hoe scheef kunt ge trouwens zijn om als ge een fritkot op 500m van da terrein hebt die te sluiten op zaterdag?

snowwhitesoils

Legacy Member
Damn k vond raffertie wel goed, zeker de dubstep derdoor , ik stond ook nog heel vanvoor leuk :p

_DKsissor_

Legacy Member
nonkel wulle zei:
Geslaagd. Wel een hoop kakvolk met bijhorend kak accent. Maar dat nemen we er maar bij zeker? :')

2 woorden, Have Heart.
zoveel West-Vlamingen waren er toch nie aanwezig :s.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan