Fré_
Legacy Member
Gratis festival in Herk-de-Stad op 17 en 18 juli met volgende namen :
* Alert & Hidious
* Autokratz
* Dan Le Sac vs Scroobius Pip
* D.I.M.
* Feadz
* Hadouken!
* Have Heart
* Partyharders Squad
* Poison My Blood
* Mixhell
* Raffertie
* Rise And Fall
* Sabrepulse
* Shipwreck A.D.
* Sound of Stereo
* The Black Heart Rebellion
* Teenage Lust
* We'rewolves
* The Hickey Underworld
* The Horrors
* The Panacea
* The Rascals
* The Teenagers
* Traffico
* Wontime
* Woven Hand
vorig jaar geweest en was aangenaam verrast; buiten de goeie affiche was er ook nog eens een hele goeie sfeer op die camping en goed geregeld verkeer over en weer.
zeker van plan om terug te gaan vandejaar!
* Alert & Hidious
* Autokratz
* Dan Le Sac vs Scroobius Pip
* D.I.M.
* Feadz
* Hadouken!
* Have Heart
* Partyharders Squad
* Poison My Blood
* Mixhell
* Raffertie
* Rise And Fall
* Sabrepulse
* Shipwreck A.D.
* Sound of Stereo
* The Black Heart Rebellion
* Teenage Lust
* We'rewolves
* The Hickey Underworld
* The Horrors
* The Panacea
* The Rascals
* The Teenagers
* Traffico
* Wontime
* Woven Hand
vorig jaar geweest en was aangenaam verrast; buiten de goeie affiche was er ook nog eens een hele goeie sfeer op die camping en goed geregeld verkeer over en weer.
zeker van plan om terug te gaan vandejaar!

.
En nu ze hier gratis komen. Enkel weet ik nog niet hoe...