Archief - Rock Herk 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Fré_

Legacy Member
Gratis festival in Herk-de-Stad op 17 en 18 juli met volgende namen :

* Alert & Hidious
* Autokratz
* Dan Le Sac vs Scroobius Pip
* D.I.M.
* Feadz
* Hadouken!
* Have Heart
* Partyharders Squad
* Poison My Blood
* Mixhell
* Raffertie
* Rise And Fall
* Sabrepulse
* Shipwreck A.D.
* Sound of Stereo
* The Black Heart Rebellion
* Teenage Lust
* We'rewolves
* The Hickey Underworld
* The Horrors
* The Panacea
* The Rascals
* The Teenagers
* Traffico
* Wontime
* Woven Hand

vorig jaar geweest en was aangenaam verrast; buiten de goeie affiche was er ook nog eens een hele goeie sfeer op die camping en goed geregeld verkeer over en weer.

zeker van plan om terug te gaan vandejaar!

darkskater14

Legacy Member
Have Heart , Shipwreck,Rise And Fall , Poison my blood.
Miss toch is gaan op die 18e :D
Wat is de prijs eigenlijk?

Fré_

Legacy Member
helemaal gratis.

trouwens de voorlaatste show van have heart in belgië, het weekend erna spelen ze nog op moshvalleyfest in maasmechelen en daarna touren ze verder (is hun allerlaatste tour)

darkskater14

Legacy Member
lilpunk zei:
helemaal gratis.

trouwens de voorlaatste show van have heart in belgië, het weekend erna spelen ze nog op moshvalleyfest in maasmechelen en daarna touren ze verder (is hun allerlaatste tour)

Ja idd , weet ik ^^
Was eerst van plan om naar daar te gaan , ma die namen op Rock Herk zijn ook wel vet ^^
En vet da het gratis is

xDama

Legacy Member
Na vorig jaar ben ik dit jaar ook terug aanwezig. Dit is echt een enorm goed festival, en dat ze dat dan nog is gratis kunnen aanbieden... Super gewoon!

Hopelijk valt het weer wat mee, want dat ziet er momenteel iets minder uit. Maar toch, dit weekend zwaar feestje!

mtm

Legacy Member
mag blik op die camping? en hoe zit het voor op het festivalterrein zelf?

Hondengans

Legacy Member
I'll be there! Ik geloof dat opt festivalterrein echt nix mag, zelfs geen drankkartons,
en op de camping geen glas of gasvuurtjes etc.

Chalk

Legacy Member
Aangezien ik pas van kamp terug ben (vroeger dan verwacht) ga ik misschien wel. Zeker omdat ik Panacea had opgegeven voor op dour te komen :p En nu ze hier gratis komen. Enkel weet ik nog niet hoe...

Recipe4hate

Legacy Member
Ze zijn redelijk streng op 't terrein. Nog nooit zo goed gecontroleerd geweest als op Herk :D

Chalk

Legacy Member
reavX zei:
jammer da het gaat regenen
Het heeft maar heel eventjes geregend. Een piske was het!



Ik ging vooral voor The Panacea, en deze was heerlijk. Net zoals ik het verwachtte. Goed hard en blijven gaan!
Ook Sabrepulse was nice!

Het enige wat ik echt een jammere zaak vind, is dat de prijzen enorm hoog liggen. Op de site staat "democratische prijzen" maar drank kost 2.20 en een frit kost 3eur. Een kebab slaat al alles met een prijs van 6 (of was het 8??)euro.

Tiim

Legacy Member
Chalk zei:
Het heeft maar heel eventjes geregend. Een piske was het!



Ik ging vooral voor The Panacea, en deze was heerlijk. Net zoals ik het verwachtte. Goed hard en blijven gaan!
Ook Sabrepulse was nice!

Het enige wat ik echt een jammere zaak vind, is dat de prijzen enorm hoog liggen. Op de site staat "democratische prijzen" maar drank kost 2.20 en een frit kost 3eur. Een kebab slaat al alles met een prijs van 6 (of was het 8??)euro.

Op de meeste festivals is het toch nog ietsje duurder. Een kebab voor 6€ vind ik niet duur hoor :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan