Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
² zo denk ik er eigelijk ook exact over.Chimmy zei:Een album kiezen... erg moeilijk. Ze hebben schitterende nummers verdeeld over al hun CD's, vooral de vroegere.
)go_ndw zei:Veel mensen die ze al in optreden hebben gezien?
deyoeri zei:Yes. Op Werchter gezien vorig jaar. Vond het wel goede sfeer hebben, op die kleine mormels met hun stoere "Mein Teil" op hun rug na...Veel vuur enzo, wat best wel show is, mja, Rammstein hun shows zijn puur voor de show imo, muzikaal verwachtte ik er weinig van, zeker omdat Nine Inch Nails net geweest was...Maar ja, viel wel mee.