Signed... Al twijfel ik ook oprecht aan het slagen van dit project; het is al 30 jaar bekend dat SABAM zich boven bepaalde wetten stelt. Meermaals zijn er klachten ingediend, en zijn ze in het nieuws geweest over bepaalde wanpraktijken, maar iedere keer opnieuw wordt hier geen gevolg aan gegeven; integendeel, SABAM lijkt wel te retaliëren. Ook nu, er wordt bekend gemaakt dat er een onderzoek naar SABAM wordt ingesteld, en nog geen maand later komt er uit de SABAM hoek het bericht dat ze weer een nieuwe "belasting" gaan invoeren. De macht van deze werkelijke dictatoriale maffiabende is onnoemelijk groot in dit kleine landgebied, onwaarschijnlijk groot...
Groetjes,
BongZ