Bartel
Legacy Member
Oiz!
Een nieuw initiatief tegen SABAM, hopelijk krijgt het veel gehoor!
Korte info:
Animo pleit voor het moderniseren van de huidige auteurs- en uitvoerderrechten naar een duurzame en sociale innings- en verdelingsvorm. Niet-commerciële organisaties zouden vrijgesteld moeten worden van Sabam en billijke vergoeding.
Animo pleit dus voor de afschaffing van Sabam en billijke vergoeding voor
.: Ram Sabam ::: We pay artists, not fasci bureaucrats :.
De donatie is voor iPetitions, niet voor Ram Sabam! Niet doen dus!
En allemaal eens de enquete invullen.
Jammer dat er niets bijstaat over de dj-licentie (niet dat er veel die betalen...) en wie weet haalt het wel iets uit...
Een nieuw initiatief tegen SABAM, hopelijk krijgt het veel gehoor!
Korte info:
Animo pleit voor het moderniseren van de huidige auteurs- en uitvoerderrechten naar een duurzame en sociale innings- en verdelingsvorm. Niet-commerciële organisaties zouden vrijgesteld moeten worden van Sabam en billijke vergoeding.
Animo pleit dus voor de afschaffing van Sabam en billijke vergoeding voor
- Jeugd-, sport- en cultuurverenigingen
- Vrije beroepen, zoals tandartspraktijken, de wachtkamer van de notaris,...
- Kindercrèches, onderwijs, sociale instellingen en bejaardentehuizen
- Cafetaria's, werkateliers, tentoonstellingen, workshops en meetings van bedrijven en scholen
- Privéfeesten
.: Ram Sabam ::: We pay artists, not fasci bureaucrats :.
De donatie is voor iPetitions, niet voor Ram Sabam! Niet doen dus!
En allemaal eens de enquete invullen.
Jammer dat er niets bijstaat over de dj-licentie (niet dat er veel die betalen...) en wie weet haalt het wel iets uit...


