De enige twee puntjes van kritiek vond ik toch wel de slechte organisatie bij het aanschuiven om binnen te geraken en het bussensysteem bij het ochtengloren.
Het eten langs de andere kant was dan weer wel tiptop met heel veel keuze en het zag er gewoon allemaal ongelofelijk lekker uit.
Ik ben in principe geen Hardstyle liefhebber maar op aanraden van heb ik me toch maar is laten overtuigen om mee te gaan en ik heb er al bij al geen spijt van.
Het blijft wel maar bij 1x Qlimax maar het was de moeite waard en eigenlijk helemaal niet ver met de reisbus.
