Archief - Qlimax 2009 - 21/11/09

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kempenaar

Legacy Member
Qlimax 2009

For the 7th time in a row the most famous Q-dance indoor event returns to the Gelredome in Arnhem.

For the diehard Q-dance visitors Qlimax will honor it's reputation as surprising and it will blow away your wildest expectations. For this edition the Gelredome will be transformed into the mystic Qlimax atmosphere, but innovations will make the experience even better.

Ticketsale starts on Saturday September 26 at 13:00 hrs CET at Ticketonline.nl, per booking you can order 2 tickets max. Last year, Qlimax was sold out within one day, so be quick! For more information check Q-dance.nl

Kempenaar

Legacy Member
bumba007 zei:
Man daar wil ik bij zijn. Egt jammer da da zo ver is.
Dat is geen reden om niet te gaan geloof me :p En zo ver is het nu ook weer niet eh!

Tickets + busreis net besteld bij eventarea :applause:

Schummi88

Legacy Member
Hier gaan we niet, weinig zin. Waarschijnlijk bestaat de line-up toch uit de "groten" en dat spreekt me minder en minder aan ;). Liever dan een In Qontrol waar AVIO Live, B-Front en Ran-D stonden :p.

Trancerke

Legacy Member
toch het blijft een mooi feestje :)
vooral de show er rond

en als de geruchten kloppen: Technoboy, Donkey Rollers, Deepack, Noisecontrollers, Tuneboy, Tommyknocker, D-Block & S-Te-Fan

Vix

Legacy Member
Ja de show blijft geweldig, altijd overigens bij Q. Lineup idd wel stevig, maar ik ga ook IQ pak... ;)

Trancerke

Legacy Member
ja Q blijft toch wel de nr 1 met grote voorsprong :)
ik denk niet echt dat de line-up klopt maar ik vind er niks mis mee.

PoMpElSiEn

Legacy Member
heb het vorig jaar gedaan, vind persoonlijk da ge da eens moet gedaan hebben
echt de creme de la creme kwa show enz :)

belgie deed ik al wel 2keer maar niet te vergelijken imho :)

Kempenaar

Legacy Member
Schummi88 zei:
Hier gaan we niet, weinig zin. Waarschijnlijk bestaat de line-up toch uit de "groten" en dat spreekt me minder en minder aan ;). Liever dan een In Qontrol waar AVIO Live, B-Front en Ran-D stonden :p.
Aangezien Qlimax na Defqon 1, Tomorrowland en binnenkort Ansarat nog maar mijn 4e evenement van het jaar met HS zal zijn, is dat zeker geen probleem. En Qlimax is zo populair omwille van de unieke show gekoppeld aan gevestigde waardes als dj's.

Tommyknockerken

Legacy Member
Q is in mijn ogen verre van nummer 1 ;-)
da's zonder twijfel B2S

sypro9000

Legacy Member
Aanwezig via eventarea op bus1 :p Die ticketverkoop is toch altjd ne klotezooi zé.

Tommyknockerken

Legacy Member
ik heb nog twee extra tickets kunnen scoren, zonder bus dan
indien iemand ze wilt kopen stuur maar pm :p

Vix

Legacy Member
Tommyknockerken zei:
ik heb nog twee extra tickets kunnen scoren, zonder bus dan
indien iemand ze wilt kopen stuur maar pm :p

Hmm vanavon eens vragen, morgen weet je het! ;)

Djack

Legacy Member
Line up:

Isaac
A-Lusion
Davide Sonar
Brennan Heart
Technoboy
D-Block & S-Te-Fan
Headhunterz
Noisecontrollers
Deepack
Noize Supressor
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan