Archief - Pukkelpop 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

JohnDodger

Legacy Member
Man, van die kerels die constant ligge roepe 'MOET GE N DOP VLOEI HEBBE MANNE' of 'KOM ENE KAPPE, KHEB PLATEAU' da zijn zoo idioten eh
Zo mense verneuke echt de campingsfeer, ik slaap meestal toch een 4 - 6 uur op pkp ma toch ..

edit: Was me net opgevalle: op ticket staat 11AM ma op de site staat 12 uur ? wat is het nu ?

Tiim

Legacy Member
Hoeveel geld nemen jullie eigenlijk mee voor eten en drank en andere accessoires?
Het is mijn eerste festival dus ervaring heb ik nog niet ^^

Hekje#

Legacy Member
Timmo70 zei:
Hoeveel geld nemen jullie eigenlijk mee voor eten en drank en andere accessoires?
Het is mijn eerste festival dus ervaring heb ik nog niet ^^

Is te zien of je drank op voorhand koopt en of je eten zelf meeneemt...
Wij leggen 50 euro de man uit voor drank, eten nemen we ook allemaal zelf mee. Zou kan je de kosten goed drukken. Ma buiten dat neem ik toch nog zeker 120 euro mee. Op de wei moet je ook drinken als het zo warm is en eten kan ook eens goed doen, en alles is daar schandalig duur !

Als je niks zelf meeneemt, zou ik rond de 200 meepakken

tha_rippa1be

Legacy Member
Khoor het al, kzal naast mn oordopkes ook maar een geluidsdempende koptelefoon meenemen :p

Tis ook mn eerste keer en kheb ook een vraagje:
Is het echt zo ambetant om met de trein te komen of is het gezellig/deel van de sfeer?
mn vrienden zijn al eerder een paar jaar geweest en willen perse met de auto komen, ma kheb zo het idee dak dan toch een deel van het geheel mis.
Tis maar 4ish uur op 4 dagen, maar kzou het toch willen weten :)

Recipe4hate

Legacy Member
Trein valt goed mee ze. Tenzij ge van ver komt en lang moet staan, is er best wel veel sfeer al :D En de gezichten van reizigers die niet weten wat er aan de hand is, zijn ook altijd de moeite!

warelfs

Legacy Member
JohnDodger123 zei:
edit: Was me net opgevalle: op ticket staat 11AM ma op de site staat 12 uur ? wat is het nu ?
Camping gaat al van 10 uur open 2 uur vroeger dan andere jaren

Just me

Legacy Member
warelfs zei:
Camping gaat al van 10 uur open 2 uur vroeger dan andere jaren

"Je kan je Pukkelpop-tickets wisselen tegen een polsbandje vanaf woensdag 12.00 uur. "

"De camping is open vanaf woensdag 19 augustus om 12.00u. Voor de kampeerders is er die avond al een eerste boilerparty op het festivalterrein."

bron: Camping :: Info :: Pukkelpop 2009

Dagmar

Legacy Member
man man vorig jaar op pukkelpop altijd wel tot 7uur daar blijven rondlopen op camping, en dan wordt ge wakker om 9.30 van de warmte en valt ge rond 16uur op de wei in slaap...

hmmm can't wait

darkskater14

Legacy Member
Ik ga morgen mijn ticket halen voor Donderdag
Er zullen er toch nog zijn of?

EternalSilence

Legacy Member
Timmo70 zei:
Hoeveel geld nemen jullie eigenlijk mee voor eten en drank en andere accessoires?
Het is mijn eerste festival dus ervaring heb ik nog niet ^^

ik heb op pukkelpop 2006 ongeveer €300 verkast op de wei :unsure:

die geldautomaten zijn verraderlijk :p
(er zijn dus geldautomaten op de weide, waar je gerust nog geld kunt afhalen indien je zonder zit)

Tiim

Legacy Member
Iemand die een lijstje kan opstellen van wat je zeker moet meeneemen? :p
Voor iedereen die een eerste keer gaat ;p

tha_rippa1be

Legacy Member
Timmo70 zei:
Iemand die een lijstje kan opstellen van wat je zeker moet meeneemen? :p
Voor iedereen die een eerste keer gaat ;p

mijn lijstje
Denk wel dat het vrij volledig is.
Daarbij komt nog eens belangrijke dingen taggen met u GSM nummer.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan