Archief - Pukkelpop 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

JackM

Legacy Member
Waarom zagen er eig zoveel dat alles te vroeg is? Tis toch een festival en geen fuif die pas om 23u begint.
Een goei party overdag (met goed weer uiteraard) is vaak veel vetter dan snachts.

JohnDodger

Legacy Member
echt eh, als het dan zo goed weer is, en tege de avond dan een mooie zonsondergang :love:

Jammer dat trentemoller niet komt :( Die waren vorig jaar zo goe, met hun vintage visuals :bow:

Tuninboy

Legacy Member
Vorig jaar waren de beste optredens een van de eerste artiesten smiddags :)

Tah_b00nz0r

Legacy Member
ni écht te klagen behalve donderdag booka shade - eric prydz - ladyhawke pff :(

en dan kraftwerk of vitalic... moeilijk!

cassie821

Legacy Member
BruYntje zei:
Iemand een idee wanneer die treinen vertrekken zaterdagavond?

Vorig jaar was de eerste trein ( naar oostende ) rond 1u fzo
Heeft de nmbs geen speciale pagina voor pukkelpop?

[EZ]

Legacy Member
mmmz, was dat niet de laatste? :p


'k weet nog da we zo'n 2 uur aan de sporen hebben zitten wachten op de eerste trein, die dan direct bomvol zat waardoor we weer op de grond mochten gaan zitten :/

Gromme

Legacy Member
Jack Malibu zei:
Waarom zagen er eig zoveel dat alles te vroeg is? Tis toch een festival en geen fuif die pas om 23u begint.
Een goei party overdag (met goed weer uiteraard) is vaak veel vetter dan snachts.

Dikke akkoord. :-)

shiftyke

Legacy Member
geloof er weinig van (nog steeds)

Er is een bron die vertelt dat ze eerst in de UK gaan touren (wat me logisch lijkt) en dat continentaal europa later volgt!

Moest het toch zo zijn, is Chokri nog stommer dan ik al dacht!

shiftyke

Legacy Member
kijk onder les petite pois en dan den tekst ervan, kan het nog duidelijker

A mysterious band, a gathering of famous musicians which identities will stay secret until the gig!


Tenzij Charles Aznavour en Edith Piaf een band zijn begonnen moet het toch wel TCV zijn!

Zeer jammer dat het niet aangekondigd hebben, ik had ze graag bezig gezien

Kid_C

Legacy Member
shiftyke zei:
kijk onder les petite pois en dan den tekst ervan, kan het nog duidelijker

A mysterious band, a gathering of famous musicians which identities will stay secret until the gig!


Tenzij Charles Aznavour en Edith Piaf een band zijn begonnen moet het toch wel TCV zijn!

Zeer jammer dat het niet aangekondigd hebben, ik had ze graag bezig gezien

Ga je niet naar pukkelpop misschien?

shiftyke

Legacy Member
ik kan slechts 1 dag en dat is zaterdag :(
Hopelijk volgt er een zaalshow

robbie7

Legacy Member
Het komt omdat TCV zo mysterieus mogelijk wilt blijven dat ze liever hebben dat ze niet geannounced worden denk ik. Kijk maar naar hun site, is ook al zo raar :o Ik vind het ook wel vervelend, nu wil ik toch gaan :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan