Archief - [prog/post rock] Mount Venus

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

static07

Legacy Member
niks stoorde mij, en dat is een goed teken, niet dat ik overdonderd ben. Messchien een klein opmerkingsje over de vocals in The carpet paved path, waar het soms iet wat vals klinkt. Toch vind ik het een sterke prestatie, keep it up, er zit toekomst in.

Ronny

Legacy Member
Zoals reeds gezegd, ben niet thuis in het genre maar da zegt natuurlijk niks. Kvond The Carpet Paved path eigelijk direct een redelijk goei nummer. Gitaren klinken lekker, leuk ritme enzo. Over het algemeen klinkt het allemaal echt goed in de oren. 't Is wel voor mij persoonlijk geen muziek dat ik constant zou kunnen opzetten, of uren naar kan luisteren.
Soit, wie weet komen we mekander nog wel is tegen aangezien jullie ook vaak optreden in de provincie Antwerpen precies :). 'k Denk da wij binnenkort ook is optredenkes gaan beginnen doen dus, we zien wel!

beton

Legacy Member
Vrijdag spelen we in Scheld'Apen (Antwerpen), samen met Vandal X en Musth, .. zeker de moeite om eens binnen te springen ! :p

www.scheldapen.be

DEflyer11Juli2_vrijklein.jpg

beton

Legacy Member
Cutting Edge

aangezien we cutting edge talent van de week zijn geweest dit jaar, .. staan we ook in hun awards lijstjes, .. 't zou cool zijn als er wat volk zou stemmen op Mount Venus bij het myspace rubriekje ! (we zouden een optreden in Petrol krijgen, als we er bij de besten uit kwamen)

cheers!

h0pje

Legacy Member
Wow, klinkt afgelikt!
Descending Mount Venus is men favoriet van de drie :)
En ik heb spontaan al geen zin meer om men eigen creatie te posten ^^
Keep up the good work :)

Bad Religion

Legacy Member
beton zei:
Cutting Edge

aangezien we cutting edge talent van de week zijn geweest dit jaar, .. staan we ook in hun awards lijstjes, .. 't zou cool zijn als er wat volk zou stemmen op Mount Venus bij het myspace rubriekje ! (we zouden een optreden in Petrol krijgen, als we er bij de besten uit kwamen)

cheers!

:love:

Ibis

Legacy Member
Access zei:
Het probleem is dat post-rock/ambient bands in belgië heel weinig aan de bak komen. Het meeste van onze optredes is op Metal en Hardcore shows en daar loopt niet altijd zo open-minded volk rond. In Limburg is er zoiezo geen "scene" voor dit soort bands, maar zoals belooft zal ik iets regelen voor onze releaseshow ;)

Het is inderdaad zo dat post-rock bands veel te weinig aan de bak komen. Dunk!festival is echter een uitzondering op de regel! Een festival in Zottegem, gelegen op zo'n 30 km van Gent, dat zowel Belgische als internationale post-rock groepen een podium biedt om volledig hun ding te doen! Dit jaar vindt het plaats op 10 en 11 april! Headliners: God is an Astronaut en This will destroy you! Voor meer info:
dunk!festival2009 of de groep dunkfestival op facebook!

Hope to see you then and don't forget : Spread the word!

josuwa

Legacy Member
Searching For A Second I was vet! Ik vind wel dat jullie echt een aparte distortion klank hebben, iets tussen Muse en weetikveelwat in !

Kid_C

Legacy Member
Ibis zei:
Het is inderdaad zo dat post-rock bands veel te weinig aan de bak komen. Dunk!festival is echter een uitzondering op de regel! Een festival in Zottegem, gelegen op zo'n 30 km van Gent, dat zowel Belgische als internationale post-rock groepen een podium biedt om volledig hun ding te doen! Dit jaar vindt het plaats op 10 en 11 april! Headliners: God is an Astronaut en This will destroy you! Voor meer info:
dunk!festival2009 of de groep dunkfestival op facebook!

Hope to see you then and don't forget : Spread the word!

Zou mount venus daar niet passen. :p

beton

Legacy Member
dat zou inderdaad wel vet zijn, .. dunkfestival heeft een schitterende lineup !

btw : een aantal nieuwe mount venus schijven zijn net opgenomen, .. we beginnen nu aan het afmixen, .. ze zullen integraal online verschijnen .. when it's done!

beton

Legacy Member
zonder meer een vette line-up, .. we moeten helaas 10 april zelf spelen (met Motek in den Eglantier), dus dan zal ik niet aanwezig kunnen zijn, .. hopelijk den 11ste wel, .. wil God Is An Astronaut niet missen (en ik sympathiseer zeker ook met de regio-genoten "heliopause")
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan