Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
. 'k Denk da wij binnenkort ook is optredenkes gaan beginnen doen dus, we zien wel!beton zei:Bedankt voor de comments!
We zijn deze week ook verkozen tot Cutting Edge myspace talent van de week.
Lees meer op :
http://www.cuttingedge.be/music/myspace/64902-mount-venus



beton zei:Cutting Edge
aangezien we cutting edge talent van de week zijn geweest dit jaar, .. staan we ook in hun awards lijstjes, .. 't zou cool zijn als er wat volk zou stemmen op Mount Venus bij het myspace rubriekje ! (we zouden een optreden in Petrol krijgen, als we er bij de besten uit kwamen)
cheers!

Access zei:Het probleem is dat post-rock/ambient bands in belgië heel weinig aan de bak komen. Het meeste van onze optredes is op Metal en Hardcore shows en daar loopt niet altijd zo open-minded volk rond. In Limburg is er zoiezo geen "scene" voor dit soort bands, maar zoals belooft zal ik iets regelen voor onze releaseshow![]()
Ibis zei:Het is inderdaad zo dat post-rock bands veel te weinig aan de bak komen. Dunk!festival is echter een uitzondering op de regel! Een festival in Zottegem, gelegen op zo'n 30 km van Gent, dat zowel Belgische als internationale post-rock groepen een podium biedt om volledig hun ding te doen! Dit jaar vindt het plaats op 10 en 11 april! Headliners: God is an Astronaut en This will destroy you! Voor meer info:
dunk!festival2009 of de groep dunkfestival op facebook!
Hope to see you then and don't forget : Spread the word!

