Archief - [prog/post rock] Mount Venus

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

beton

Legacy Member
Hoi forum !

't Is weeral efkes geleden dat ik hier nog ben geweest (de nieuwe layout joeg me weg), maar er komt een come-back aan, ik voel het!

We hebben met Mount Venus net een demootje afgewerkt, en ik had dolgraag jullie mening gehoord! De demo telt 3 nummers (gemiddeld rond de 7 minuten), postrock-opbouw met progressieve invloeden (zo zou ik het verwoorden in ieder geval).
Alles is thuis opgenomen en gemixt (vooral met Cakewalk).

Voor de geinteresseerden is de demo verkrijgbaar voor 5euri!

Helaas kan ik jullie enkel een myspace aanbieden om het te beluisteren, .. als mensen een andere optie kennen om een stream aan te bieden (tegen betere kwaliteit dan myspace), let us know !

http://myspace.com/mountvenus

Alvast nen dikke merci voor het luisteren !

beton

beton

Legacy Member
héhé thx, ..
ik veronderstel dat je zondag naar TMV gaat?
let's meet!

Kid_C

Legacy Member
Er gaan er een toch zeker 5 van dit forum, zou geen slecht idee zijn... :)

Keer in de post/math/prog thread zetten!

Vintage Hifi

Legacy Member
Op Last.Fm is het betere kwaliteit stream!
Heb de demo inmiddels goed ontvangen é, mercikes!

En ge weet wat ik er van vind é ;)

ByTEsPaWn

Legacy Member
De nummers zijn wel nice. Kheb zoals ge in mn shoutbox geschreven hebt, een paar minieme taalfoutjes verbeterd. Futiliteiten, maar het zou zonde zijn om die daar te laten staan natuurlijk :p

Kid_C

Legacy Member
Wow, dat is al heel positief. Plannen jullie optredens in de nabije toekomst? (Behalve in prov antwerpen, ik geraak daar te moeilijk :/)

beton

Legacy Member
Ons plan was om rustig op gang te komen hier in antwerpen, en dan vanaf de zomer actief te beginnen zoeken naar optredens over het hele land :)

Maar als je jeugdhuizen of clubs kent waar onze stijl wel gesmaakt kan worden, laat het ons weten hé, dan kunnen we ze alvast eens een demootje sturen!

Access

Legacy Member
beton zei:
Maar als je jeugdhuizen of clubs kent waar onze stijl wel gesmaakt kan worden, laat het ons weten hé, dan kunnen we ze alvast eens een demootje sturen!
Het probleem is dat post-rock/ambient bands in belgië heel weinig aan de bak komen. Het meeste van onze optredes is op Metal en Hardcore shows en daar loopt niet altijd zo open-minded volk rond. In Limburg is er zoiezo geen "scene" voor dit soort bands, maar zoals belooft zal ik iets regelen voor onze releaseshow ;)

Inv

Legacy Member
Ik heb het al gezegd, ik blijf dit goed vinden betonnemans!

Meer van dit!

Ik vind die intro van the carped paved path ook zo zalig :)

beton

Legacy Member
@Access : ik vind persoonlijk eigenlijk dat dat nog goed meevalt, .. we zijn wel nog maar net begonnen met optreden (4 shows in maart, 3 in april) , maar alle optredens waren eigenlijk wel met bands die zeker ook in het plaatje passen (codasync, alaska dawn, everything we used to be, timer, ...), .. dus volgens mij is er wel een scene voor hoor.

Ligt misschien wel aan de regio natuurlijk, .. limburgers zijn misschien allemaal metalheads ? :)

@inv : thx <3

Hellrabbit

Legacy Member
ff track request : hoe heette het tweede nummer dat jullie op de bunker preselecties gespeeld hebben?

beton

Legacy Member
Carpet Paved path geloof ik.

Op bunker hebben we hetvolgende gespeeld (volgens mij) : Dissipating Past, Carpet Paved Path , Descending Mount Venus (normaalgezien kwam daar dus nog Searching For A Second I achter, maar de organisatie vond dat wij de tijd die de bands voor ons hadden verspeeld maar moesten inhalen, door op het laatste moment te zeggen dat we 10 minuten minder lang mochten spelen, .. zucht)

Hellrabbit

Legacy Member
dat was wel bruut ja, kvond jullie samen met to the bone toch veruit het beste wat ik gehoord heb die avond
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan