MrZodiac
Legacy Member
Xavez zei:Is wel een vrij gekend probleem... Gewoon traktor eens af- en opzetten zou voldoende moeten zijn... Ik zie het probleem niet om dat op verplaatsing rap even te doen (al meermaals meegemaakt, nooit echt een probleem geweest).
gekend probleem? Ik heb dat nog nooit aan de hand gehad eignelijk... over welke versie hebben we het dan?
Ik heb traktor op mijn notebook en op de vaste PC staan, zowel de LE als de 1.01 (laatste versie). Moet eerlijk zeggen dat ik er nog maar weinig problemen mee heb gehad.
Ik gebruik hem dan wel met een Reloop Controller en ESI audio.
.
. Seems to be quite random... Alhoewel het na de laatste updates niet meer is gebeurd eigenlijk...