Archief - Probleem met Creative Zen Touch

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

deyoeri

Legacy Member
Indien er al een soortgelijke topic bestaat, mijn excuses.

Ik wou daarnet mijn Creative Zen Touch opstarten, toen hij het beeld 'low battery' gaf. Na vier uur ong is hij normaal volledig opgeladen, ik zet hem aan.
De speler blijft even haperen op het Zen Touch schermpje, waarna hij rare klikgeluiden begon te maken. Opeens verschijnt er op het schermpje een tekening met daaronder "Firmware Problem".
Ik download bijgevolg de nieuwe firmware...die zei dat mijn speler niet aangesloten is terwijl hij dat wel is..dusja..hulp gevraagd...

Ik krijg de speler niet meer uit en hij blijft dus vaststaan op dat welbepaald schermpje met 'Firmware Problem'. Indien iemand mij kan helpen/vertellen wat ik kan doen.
Ik heb hem aangekocht ergens in de zomer van 2005 in Makro. Ik zou eens moeten zien of ik er nog garantie op heb, ik hoop van wel. Ondertussen zou alle hulp zeer welkom zijn. :)

PapaGanz

Legacy Member
Je hebt zoiezo 1 Jaar garantie (als je je factuur nog hebt).

Spandi

Legacy Member
Resetten? Kleine gatje zoeken aan de zijkant en indrukken met iets klein.

deyoeri

Legacy Member
PapaGanz zei:
Je hebt zoiezo 1 Jaar garantie (als je je factuur nog hebt).

Zou ik dan mijn geld/deel van geld terugkrijgen of een nieuwe? Ik heb echt geen ervaring met garantiezaken enzo. :)

dr.salt

Legacy Member
eerst ff resetten , klein gaatje aande zijkant van de player onderaan

b-slooc

Legacy Member
Ik dacht dat je zowiezo wettelijk bepaald 2 jaar garantie hebt op elektronische toestellen. Dus mijn gedacht hebt ge weldegelijk nog garantie op da machien.

Ofwel gaan ze die speler maken, ofwel krijg je onmiddellijk een nieuw toestel. (denk ik)

deyoeri

Legacy Member
Heb het effe geprobeerd en het werkte. Danku voor de tip van die resetknop.

psyko-monchske

Legacy Member
heb ik ook is voorgehad met mijn ipod, mij hadden ze verteld dat ik via de pc virussen op de ipod geladen had wat ik nog altijd niet kan geloven.

dr.salt

Legacy Member
lol wat een boulshit


@ deyoerie nog een tip ; hou die player weg van water :sop:

dr.salt

Legacy Member
bos + nacht + fiets + bocht + beek = nieuwe crative zen micro 6Gb :p

deyoeri

Legacy Member
Is nooit in de buurt van water geweest, dus ^^. Maar zal er op letten. ;)

Tah_b00nz0r

Legacy Member
over garantie zaken, meestal sturen ze de toestellen op naar de fabriek en controleren ze die daar

met men gsm ook voorgehad, opgestuurd, gemaakt en nix voor moeten betalen ^^ + alle nieuwe firmware erop :p

Ecco

Legacy Member
deyoeri zei:
Heb het effe geprobeerd en het werkte. Danku voor de tip van die resetknop.

Shock :wtf: .. dat zou echt wel het eerste geweest zijn waar ik aan gedacht had hoor ..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan