deyoeri
Legacy Member
Indien er al een soortgelijke topic bestaat, mijn excuses.
Ik wou daarnet mijn Creative Zen Touch opstarten, toen hij het beeld 'low battery' gaf. Na vier uur ong is hij normaal volledig opgeladen, ik zet hem aan.
De speler blijft even haperen op het Zen Touch schermpje, waarna hij rare klikgeluiden begon te maken. Opeens verschijnt er op het schermpje een tekening met daaronder "Firmware Problem".
Ik download bijgevolg de nieuwe firmware...die zei dat mijn speler niet aangesloten is terwijl hij dat wel is..dusja..hulp gevraagd...
Ik krijg de speler niet meer uit en hij blijft dus vaststaan op dat welbepaald schermpje met 'Firmware Problem'. Indien iemand mij kan helpen/vertellen wat ik kan doen.
Ik heb hem aangekocht ergens in de zomer van 2005 in Makro. Ik zou eens moeten zien of ik er nog garantie op heb, ik hoop van wel. Ondertussen zou alle hulp zeer welkom zijn.
Ik wou daarnet mijn Creative Zen Touch opstarten, toen hij het beeld 'low battery' gaf. Na vier uur ong is hij normaal volledig opgeladen, ik zet hem aan.
De speler blijft even haperen op het Zen Touch schermpje, waarna hij rare klikgeluiden begon te maken. Opeens verschijnt er op het schermpje een tekening met daaronder "Firmware Problem".
Ik download bijgevolg de nieuwe firmware...die zei dat mijn speler niet aangesloten is terwijl hij dat wel is..dusja..hulp gevraagd...
Ik krijg de speler niet meer uit en hij blijft dus vaststaan op dat welbepaald schermpje met 'Firmware Problem'. Indien iemand mij kan helpen/vertellen wat ik kan doen.
Ik heb hem aangekocht ergens in de zomer van 2005 in Makro. Ik zou eens moeten zien of ik er nog garantie op heb, ik hoop van wel. Ondertussen zou alle hulp zeer welkom zijn.




.. dat zou echt wel het eerste geweest zijn waar ik aan gedacht had hoor ..