Master S
Legacy Member
Skyscraper zei:
Song Seven en Specialist


Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Skyscraper zei:


TsD zei:Djees, moet er nu echt voor elk genre een apart topic komen? En dan neuten dat mensen in de verkeerde topics posten. "Want voor dat sub-genre moet ge wel in dat topic zijn"
1 grote vuilbak is lekker gezellig en altijd wel wat nieuws te lezen. Veel aangenamer.
Bart Religion zei:Die thread bestaat al
https://www.beyondgaming.be/archive/music.54/naar-welke-muziek-luister-je-nu-deel-14.840577
Als iedereen hier compleet random en volledig off-topic dingen gaat zetten trekt het hier binnen de korste keren op niks meer.
'k Zal dan ook gewoon alle links die ik normaal in de punk of stoner thread zou zetten hier dan ook beginnen dumpen.
Schaf het forum dan maar volledig af als er toch maar één thread meer zou nodig zijn :ironic:
UnFinished zei:Gewoon een 'post-dubstep/experimental elektronica' of whatever thread aanmaken ofzo, komt immers genoeg volk op af.
Anders voten we?![]()
Utred zei:En waar moeten FlyLo en gevolg dan?![]()

