Archief - Post - / math - / prog / experimental / indie rock: Part II

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TsD

Legacy Member
Djees, moet er nu echt voor elk genre een apart topic komen? En dan neuten dat mensen in de verkeerde topics posten. "Want voor dat sub-genre moet ge wel in dat topic zijn"

1 grote vuilbak is lekker gezellig en altijd wel wat nieuws te lezen. Veel aangenamer.

UnFinished

Legacy Member
Nee, maar een onderscheid tussen rock en elektronica zou wel handig zijn.
Het meeste van wat hier gepost wordt, hoort eigenlijk beter in het dubstep-topic thuis imho.

Kid_C

Legacy Member
Ik zal er over twee weken eens voor kijken.

Anyway, zorg dat ik geen overuren moet kloppen als ik terug ben. :p

?therapy?

Legacy Member
Mwah, het is hier zo lekker gezellig. :)
An sich hebben ze wel gelijk hoor. Maar pfft! Dit is gewoon topic op music.

Er mag meer rock gepost worden maar screw this, als het maar gezellig blijft.

Bart Religion

Legacy Member
TsD zei:
Djees, moet er nu echt voor elk genre een apart topic komen? En dan neuten dat mensen in de verkeerde topics posten. "Want voor dat sub-genre moet ge wel in dat topic zijn"

1 grote vuilbak is lekker gezellig en altijd wel wat nieuws te lezen. Veel aangenamer.

Die thread bestaat al

https://www.beyondgaming.be/archive/music.54/naar-welke-muziek-luister-je-nu-deel-14.840577

Als iedereen hier compleet random en volledig off-topic dingen gaat zetten trekt het hier binnen de korste keren op niks meer.

'k Zal dan ook gewoon alle links die ik normaal in de punk of stoner thread zou zetten hier dan ook beginnen dumpen.

Schaf het forum dan maar volledig af als er toch maar één thread meer zou nodig zijn :ironic:

sevencrowns

Legacy Member
Bart Religion zei:
Die thread bestaat al

https://www.beyondgaming.be/archive/music.54/naar-welke-muziek-luister-je-nu-deel-14.840577

Als iedereen hier compleet random en volledig off-topic dingen gaat zetten trekt het hier binnen de korste keren op niks meer.

'k Zal dan ook gewoon alle links die ik normaal in de punk of stoner thread zou zetten hier dan ook beginnen dumpen.

Schaf het forum dan maar volledig af als er toch maar één thread meer zou nodig zijn :ironic:

Mijn gedacht. 9 op 10 ben ik toch niet geïnteresseerd in die elektronische toestanden.

Skyscraper

Legacy Member
'k vind 't wel goed zo, kwaliteit die genres overschrijdt mag van mij hier zeker komen :).
Moesten we shizzle als floating points in dubstep gaan moeten zetten méh, ik check dat topic toch niet omdat dubstep an sich mij al 'n tijd niet meer zo boeit.

UnFinished

Legacy Member
Gewoon een 'post-dubstep/experimental elektronica' of whatever thread aanmaken ofzo, komt immers genoeg volk op af.

Anders voten we? :p

shiftyke

Legacy Member
We gaan eens goed moeten nadenken me dunkt over welke topics er al dan niet moeten bijkomen :unsure:

MrM@tthijs

Legacy Member
Als we nu gewoon een topic 'Beats' maken? Dan kunnen we alle electronische shizzle daarin dumpen en zijn onze gitaarboys tevreden en kan dit topic een stille dood sterven.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan