Archief - Pinkpop - 30, 31, 1 juni

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

LoRdOfMaDnEs

Legacy Member
Festivalnoise is echt wel de betrouwbaarste site dat ik ken.

En daar staat trouwens ook al op +17€ extra ophoesten voor de camping, dus je weekend werchter kost al 186€ in totaal dan.

Niet dat ik Pinkpop niet afgrijselijk duur vind maar ik denk dat ze voor Bruce Springsteen meer betalen dan voor Coldplay en Metallica tesamen. ;)

younglink

Legacy Member
Ik ben vorig jaar geweest en ga dit jaar zeker terug. Wederom 3 dagen en het bier is daar idd niet te zuipen maar de stand van Jack Daniels maakt dat meer dan goed ^^ Ik zal eens zoeken naar de prijs van vorig jaar maar dan moet ik eerst mijn ticket nog vinden.

EDIT: Vorig jaar was het dus 133 euro all in.

younglink

Legacy Member
Gisteren toch maar beslist om niet te gaan. In plaats daarvan zouden we naar Rock Am Ring gaan wat een week later valt. Maar onze tickets voor Pinkpop zijn al besteld en betaald met creditcard via FNAC en ik kan die niet meer annuleren. Als er iemand geïnteresseerd zou zijn in 2 combitickets dan mag je me dat altijd laten weten via PM.

chief_tequila

Legacy Member
Weet er iemand toevallig of je het concert van Bruce springsteen op pinkpop ergens kunt vinden?

Gisteren (maandag 1 juni) heeft holland 3 wat uigezonden, maar dat heb ik jammergenoeg gemist! Of als je enkele liedjes in degelijke kwaliteit kan vinden!

Heb de dvd van live in new york city hier liggen, en wil the boss nu ook nog wel is bezig zien :)

chief_tequila

Legacy Member
Nee blijkbaar niet, om 3voor12 zie ik zowat optredens van iedereen op pinkpop, behalve bruce springsteen.

Holland drie had (als ik me niet vergis) 4 liedjes ongeveer uitgezonden, maar ik vind ze nergens terug.

chief_tequila

Legacy Member
Blijkbaar op player.omroep.nl kan je heel de uitzending van nederland 3 kijken :)
Bruce komt erin met 3 liedjes! Hij kan het nog steeds :p En gvd, ik moet er echt is heen! Hopelijk komt hij ooit noges naar België! Al zal dat volgens mij nog wel ff duren, want heeft al enkele wereldtour gedaan op vrij korte tijd!

Trouwens... waar the fuck zit de drummer van E-street band? Ik zie daar zo'n jong gastje op pinkpop drummen, waar is de originele drummer? Reden waarom hij er niet was.
En als ik me niet vergis, is de vrouwelijke gitarist er ook niet bij, maar dat zal mss aan hun huwelijk momenteel liggen :p

de hamster

Legacy Member
dat jong gastje is de zoon van de originele drummer, maar die had andere verplichtingen. Ik dacht dat die in het orkest zat bij Conan o Brien

tomh

Legacy Member
ik snap niet waarom ze dat niet wille, zo op internet of op tv..
gaat da met werchter ook zo zijn? een paar liedjes de dag erna, of is werchter echt live?

chief_tequila

Legacy Member
tmf zendt meestal wel hele optredens uit dachtk?! Da was vorig jaar toch met kings of leon en nog wa groepen!
Op werchter ben ik er zelf, das beter :p Pinkpop wou ik enkel heen voor Springsteen, maar daar was ik te laat mee, te moeilijk en wa te duur.

@Straathond: ha da wist ik ni :) Jammer dat hij er niet bij was, vind da wel ne coole gast :p

shiftyke

Legacy Member
Het is dit jaar op Canvas ;)

@Tom

zodat er geen tv-bootlegs gemaakt kunnen worden en verspreid worden als cd's waaraan de artist niets verdient :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan