Archief - Pinkpop - 30, 31, 1 juni

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Spectre

Legacy Member
Iemand die hier naartoe gaat of al geweest is?
De line-up is tot nu toe al bitchin'! :D

zaterdag 30 mei / Saturday May 30
BRUCE SPRINGSTEEN & THE E-STREET BAND
THE KILLERS

zondag 31 mei / Sunday May 31
DEPECHE MODE
PLACEBO

maandag 1 juni / Monday June 1
FRANZ FERDINAND
THE KOOKS
NOVASTAR

shiftyke

Legacy Member
ben vorig jaar geweest en tis een verdomd goed festival, ze moeten enkele leren tappen met echt bier (lees: belgisch bier en niet per pintje tegelijk).

Line up was vorig zo veel beter dan pakweg werchter en ditjaar lijkt het ook de goeie kant op te gaan, alleen jammer dat het dan blok is

Skyscraper

Legacy Member
shiftyke zei:
ben vorig jaar geweest en tis een verdomd goed festival, ze moeten enkele leren tappen met echt bier (lees: belgisch bier en niet per pintje tegelijk).

snu niet dat 't bij onze festivals veel beter is éh ? ;)

shiftyke

Legacy Member
Berter zei:
snu niet dat 't bij onze festivals veel beter is éh ? ;)

op werchter hebben ze tapinstallaties waar er mss 16 bekers in 1 keer gevuld worde, over de kwaliteit spreek ik me niet uit :p

Blofeld

Legacy Member
shiftyke zei:
op werchter hebben ze tapinstallaties waar er mss 16 bekers in 1 keer gevuld worde, over de kwaliteit spreek ik me niet uit :p

das toch alleen bij diene cola, bier wordt gewoon één per één aan tapkraan getapt!

LoRdOfMaDnEs

Legacy Member
Maar wel allemaal in serie achter elkaar. Ik denk dat hij bedoelt, pintje vol tapkraan dicht, volgend pintje tapkraan terug open.

de hamster

Legacy Member
Placebo en Depeche Mode na elkaar? echt spijtig van de slechte timing en dat het zo ver ligt

shiftyke

Legacy Member
LoRdOfMaDnEs zei:
Maar wel allemaal in serie achter elkaar. Ik denk dat hij bedoelt, pintje vol tapkraan dicht, volgend pintje tapkraan terug open.

idd, had ik er beter bij gezet e :)

179 euro, is dat niet heeel veel meer dan vorig jaar?

Tempest

Legacy Member
En maar blijten da Werchter veel kost, LOL

Zelfs met Metallica en Coldplay enzo erbij kost het 169€

Hoe pinkpop aan 179€ komt vraag ik me toch af :o

LoRdOfMaDnEs

Legacy Member
Tempest zei:
En maar blijten da Werchter veel kost, LOL

Zelfs met Metallica en Coldplay enzo erbij kost het 169€
Met of zonder camping?
En voor zover ik kan vinden nog nergens officiële ticket prijzen?

Tim307

Legacy Member
Tempest zei:
En maar blijten da Werchter veel kost, LOL

Zelfs met Metallica en Coldplay enzo erbij kost het 169€

Hoe pinkpop aan 179€ komt vraag ik me toch af :o

Bruce Springsteen zal wel aan aardige duit kosten denk ik
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan