Patent = totaal ongerelateerd hier.
Een trademark kun je misschien nemen, maar dat kost bakken geld en heeft eigenlijk geen nut in dit geval.
Auteursrechten is waarschijnlijk wat het meest van toepassing is, maar dat heeft niets met je naam te maken. Maar soit, contacteer SABAM of IFPI maar eens als je je zorgen maakt.