Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wilyjens zei:Jow, ik heb gene naam, maar gij lijkt mij een toffe peer !

Sabe zei:Wat zijn we toch weer allemaal vriendelijk .... >_>
Wat bedoel je je juist met je naam te registreren.
Je enige naam dat je hebt hier is je forum naam en die heb je blijkbaar al.
Als je commercieel wil gaan met je muziek, kan je hier wel tips vragen, maar het voor de rest zal je toch alles zelf moeten doen.

Mr.B zei:COLOR="SandyBrown"]Nieuw hier![]()
maar lijkt me een makkelijk forum ..
Paar jaar Dj![]()
En zou graag comemrcieel gaan met men muziek
maar weet eig niet goed waar naam te registreren![]()
Dringende nood :d
Tnkx [/COLOR]
prometheus03 zei:contacteer sabam eens, die zullen u daar wel verder kunnen helpen
in vlaanderen hebben we ook de zelfstandigen organisatie UNIZO, die hebben ook zo informatie, dus kijk misschien eens bij de waalse tegenhanger

Mad.Villain zei:Schild en vriend
Mr.B zei:Mag ik er je toch effen op wijzen![]()
Dat schild en vriend in brugge plaatsvond
en niet in waver![]()
Nu ben je weer iets slimmer ^^
toru zei:Uwe naam registreren da gaat ni veel uit halen. Probeer een paar boekings te doen, maakt ne myspace aan, kortom, laat u naam zo veel mogelijk rondgaan, dat die altijd naar u herleid.. Maar als ik me ineens SandyBrown wil noemen, dan ga jij mij niet tegenhouden, snapte?