Archief - Patentje :)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mr.B

Legacy Member
COLOR="SandyBrown"]Nieuw hier :)
maar lijkt me een makkelijk forum ..
Paar jaar Dj :)
En zou graag comemrcieel gaan met men muziek
maar weet eig niet goed waar naam te registreren :)
Dringende nood :d
Tnkx
[/COLOR]

wilyjens

Legacy Member
Jow, ik heb gene naam, maar gij lijkt mij een toffe peer !

Sabe

Legacy Member
Wat zijn we toch weer allemaal vriendelijk .... >_>

Wat bedoel je je juist met je naam te registreren.
Je enige naam dat je hebt hier is je forum naam en die heb je blijkbaar al.

Als je commercieel wil gaan met je muziek, kan je hier wel tips vragen, maar het voor de rest zal je toch alles zelf moeten doen.

Mr.B

Legacy Member
Sabe zei:
Wat zijn we toch weer allemaal vriendelijk .... >_>

Wat bedoel je je juist met je naam te registreren.
Je enige naam dat je hebt hier is je forum naam en die heb je blijkbaar al.

Als je commercieel wil gaan met je muziek, kan je hier wel tips vragen, maar het voor de rest zal je toch alles zelf moeten doen.

Toch iemand tnkx u :d
Ik wil Commercieel gaan :)
Welja wat ik vroeg waren eventuele tips van waar enzo :)
Ik hoop dat ik een helpende hand gevonde heb ! :d

prometheus03

Legacy Member
contacteer sabam eens, die zullen u daar wel verder kunnen helpen

in vlaanderen hebben we ook de zelfstandigen organisatie UNIZO, die hebben ook zo informatie, dus kijk misschien eens bij de waalse tegenhanger

Preske

Legacy Member
Mr.B zei:
COLOR="SandyBrown"]Nieuw hier :)
maar lijkt me een makkelijk forum ..
Paar jaar Dj :)
En zou graag comemrcieel gaan met men muziek
maar weet eig niet goed waar naam te registreren :)
Dringende nood :d
Tnkx
[/COLOR]

je kan misschien je zelf aan sluiten bij de vakbond voor dj's

Kid_C

Legacy Member
Niemand gaat er pijn van hebben die jongen te helpen. De anderen daarentegen.. ;)

Mr.B

Legacy Member
prometheus03 zei:
contacteer sabam eens, die zullen u daar wel verder kunnen helpen

in vlaanderen hebben we ook de zelfstandigen organisatie UNIZO, die hebben ook zo informatie, dus kijk misschien eens bij de waalse tegenhanger


Tnkx in iedeer geval :)
Ik hoop echt dat er even veel mannen
met u verstand rondlopen en niet
zoals die ertussen :p

Mr.B

Legacy Member
Mad.Villain zei:
Schild en vriend

Mag ik er je toch effen op wijzen :)
Dat schild en vriend in brugge plaatsvond
en niet in waver :)

Nu ben je weer iets slimmer ^^

toru

Legacy Member
Uwe naam registreren da gaat ni veel uit halen. Probeer een paar boekings te doen, maakt ne myspace aan, kortom, laat u naam zo veel mogelijk rondgaan, dat die altijd naar u herleid.. Maar als ik me ineens SandyBrown wil noemen, dan ga jij mij niet tegenhouden, snapte?

Approved

Legacy Member
Mr.B zei:
Mag ik er je toch effen op wijzen :)
Dat schild en vriend in brugge plaatsvond
en niet in waver :)

Nu ben je weer iets slimmer ^^

bedankt om dat even te verduidelijken m8.

_ns_

Legacy Member
MySpace idd enal aanmaken en eens zien bij Sabam, die zullen u wel kunnen helpen :).

Mr.B

Legacy Member
toru zei:
Uwe naam registreren da gaat ni veel uit halen. Probeer een paar boekings te doen, maakt ne myspace aan, kortom, laat u naam zo veel mogelijk rondgaan, dat die altijd naar u herleid.. Maar als ik me ineens SandyBrown wil noemen, dan ga jij mij niet tegenhouden, snapte?

Klinkt best onlogish :)
Gaat hier wel om muziek die je zelf maakt te gaan uitbrengen :)
Ik draai al jaren onder deze naam :)
Maar zonder patentje mag ik niets uitbrengen :)
Maar toch bedankt ^^

NinjaTune

Legacy Member
Kijk dan voor een patentje.

En een uniekere naam was natuurlijk ook altijd handig geweest.

Vlees

Legacy Member
myspace maken en labels en gelijkaardige artiesten als vriend hebben en als je interessante dingen (GROTE ALS) maakt word je wel gecontacteerd. Denk je dat er iets als een guide voor Proffesional music producer worden bestaat?

NinjaTune

Legacy Member
Ook inderdaad wel grappig, commercieel gaan met je muziek, eerst moet je muziek opgepikt worden om commercieel te kunnen zijn. 'T is niet door uw patentje dat je er plots gaat staan hoor.

Arpeggiator

Legacy Member
Patent heeft hier niets mee te maken. Ik heb onlangs een contractje gekregen bij een label, en dat is allemaal niet zo ingewikkeld als je denkt. Maak goeie muziek, en zorg dat je bij de juiste mensen terechtkomt, zo simpel is het.

TRFluffy

Legacy Member
Lol! ofte "ik begrijp niks van de hele mikmak"

Maak eerst keer wa muziek en stuur dat op naar labels die dat soort muziek uitbrengen, afwachten en zien wat ze zeggen. Voila...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan