Archief - Partyreport topic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SaKT

Legacy Member
gistere nog eens naar de culture club gegaan..
twas ignition,starski&tonic (alhoewel ik meer tonic zag draaie :p ),tlp en rakesh (of hoe ook die naam geschreve wordt, tis diene indiër daar :) ).
Twas een zwaar feestje, starski&tonic zijn zoals gewoonlijk goe.Ignition was ook de max, weinig bekende liedjes wel.
dan heb ik ook ne ganse tijd naar tlp geweest..hij kreeg de main room..dus de gange ware vrij en ge waart ni zo ferm op elkaar geplakt..da moge ze toch meer doen :).tlp is echt wel goe ^^!
Twas ook omstreeks 1u ne bikinimodeshow of wat dan ook..kverstond het ni goe :p..kwam veel confetti en slagroom aan de pas alleszins.
Wa ook nog grappig was, was het feit da flip kowlier (een vriend van tlp btw) direct naar binne wou en de rij dus voorbijstak ma hij moest trug in de rij gaan staan, en de flip was op de teentjes getrapt!

Tazz_

Legacy Member
gisteren voor't eerst naar Complex geweest.. man man, wat een feestje.. twas dus de eerste keer maar zeker niet de laatste keer, alleen spijtig dat het toch +- 60km rijden is, maar 's nachts terugrijden gaat nogal vlot :D

qua referentiemateriaal heb ik eigenlijk alleen maar kokorico, dus op dat vlak valt het qua techniek niet fel te overtreffen.. maar toch, de muziekinstallatie was zeker goed, had de indruk dat het zelfs niet zo luid stond ivgl met de kokorico, maar dat kan ook aan mij liggen.. alleen die lasers.. :love: dat vond ik wel magnifiek
de muziek zelf was ook in orde, ghost, d-feat was goe, furax.. tja, qua stijl toch 'ietsje' anders, en ook verschillende mixfouten gehoord die ik bij andere nog niet gehoord had.. :)

Koone

Legacy Member
Complex was erover gisteren qua volk.. Kzat daar binnen van 11u tot half 8 smorgens en alleen int begin en het laatste anderhalf uur hadde plaats genoeg.. :/
D-Feat, Ghost, Coone ft Dark-e en Lethal MG waren de beste qua platenkeuze imo :P

Wel 5x Fuck that en 4x Story of R2 gehoord maar soit

NoizeSuppressor

Legacy Member
gisteren ook terug Complex gedaan, zit daar geregeld.

D-feat vind ik technisch zeer goed, gisteren paar foutjes maar over 't algemeen is die heel sterk, kunnen de meeste 'echte' jump mannen iets van leren.

Ik ging niet lang blijven en Furax heeft idd mijn zin om nog te blijven laten overgaan.

Alles wat ze erover schrijven is waar, arrogant en belachelijk. Mixen kan em ook niet, sorry maar die mogen ze afvoeren...

NoizeSuppressor

Legacy Member
Koenekeuh zei:
Complex was erover gisteren qua volk.. Kzat daar binnen van 11u tot half 8 smorgens en alleen int begin en het laatste anderhalf uur hadde plaats genoeg.. :/
D-Feat, Ghost, Coone ft Dark-e en Lethal MG waren de beste qua platenkeuze imo :P

Wel 5x Fuck that en 4x Story of R2 gehoord maar soit

rijdt gij toevallig met een vw polo???

gisteren ganse tijd achter gereden naar Willebroek

Koone

Legacy Member
NoizeSuppressor zei:
rijdt gij toevallig met een vw polo???

gisteren ganse tijd achter gereden naar Willebroek
Nope, ben maar 17, we waren met nen hoop met den trein. :)

Koone

Legacy Member
NoizeSuppressor zei:
met de Frodo :D

ik was daar met zijn broer :p
Gij kent al die mannen ofwa? :)
Mjah wij waren met den auto naar ginder geweest en met den trein terug, ken paar van die gasten redelijk goed en zit bij een paar op school. :p

NoizeSuppressor

Legacy Member
Ik ken zijn broer al van vroeger, hem ken ik niet persoonlijk ma 'k weet wie 't is :)

Tazz_

Legacy Member
@NoizeSuppressor: toch nie toevallig rond 4u vertrokken? ik en 2 maten zijn dan elk me onze auto vertrokken en ene reed ook met ne polo, de andere me ne bora en ik een rover 200
allee ja, ge kunt eigenlijk nie gemist hebben want tging nogal vlot vooruit :)

NinjaTune

Legacy Member
zaterdag voor het eerst naar de fuse geweest. Jammer dat wel behoorlijk lang op de trein zitten is, ma het is echt de moeite om er natoe te gaan. Zeer vette sets van christian smith en dave clarke en schitterende sfeer, wat moet een mens meer hebben :) Alleen zeer veel volk maar mij zieje daar zeker nog terug.

Destroyer

Legacy Member
vorige zaterdag kozzmozz, muziekaal vond ik het top

kozz, 2000and one live, iemand:p hardcell en grindvik en dan steve rachmad als afsluiter,

twas wel wa veel volk en chaos aan de bar:(

Sabe

Legacy Member
Destroyer zei:
vorige zaterdag kozzmozz, muziekaal vond ik het top

kozz, 2000and one live, iemand:p hardcell en grindvik en dan steve rachmad als afsluiter,

twas wel wa veel volk en chaos aan de bar:(


damn had willen gaan ... zeker voor 2000and one en steve rachmad :love:

Destroyer

Legacy Member
jup het was lekker knallen :D nie te hard, ma gewoon tja :D steve rachmad heeft nog enkele technische wondertjes verricht :)

NoizeSuppressor

Legacy Member
Tazz_ zei:
@NoizeSuppressor: toch nie toevallig rond 4u vertrokken? ik en 2 maten zijn dan elk me onze auto vertrokken en ene reed ook met ne polo, de andere me ne bora en ik een rover 200
allee ja, ge kunt eigenlijk nie gemist hebben want tging nogal vlot vooruit :)

correct, ik reed met donkerblauwe bmw... 't ging nogal traag want hing mijn voeten uit, maar ik ben geen gatrijder en stonden overal flitspalen :D

Tazz_

Legacy Member
NoizeSuppressor zei:
correct, ik reed met donkerblauwe bmw... 't ging nogal traag want hing mijn voeten uit, maar ik ben geen gatrijder en stonden overal flitspalen :D
maar nie op de autostrade in ons buurt gereden? ik kan mij gene bmw herinneren, maar er waren er toch een redelijk aantal die 'meereden' ze met ons :D

NoizeSuppressor

Legacy Member
Tazz_ zei:
maar nie op de autostrade in ons buurt gereden? ik kan mij gene bmw herinneren, maar er waren er toch een redelijk aantal die 'meereden' ze met ons :D

via rijksweg, heel den tijd achter een poloke... tot op 't laatste, polo reed ook willebroek binnen...

Tazz_

Legacy Member
tzal toch diene niet geweest zijn, we zijn direct naar de E17 gegaan tot in Gent

fr1sb33

Legacy Member
Koenekeuh zei:
Complex was erover gisteren qua volk.. Kzat daar binnen van 11u tot half 8 smorgens en alleen int begin en het laatste anderhalf uur hadde plaats genoeg.. :/
D-Feat, Ghost, Coone ft Dark-e en Lethal MG waren de beste qua platenkeuze imo :P

Wel 5x Fuck that en 4x Story of R2 gehoord maar soit

Het is Funk That btw.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan