Archief - Partyreport topic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Destroyer

Legacy Member
mss is dit nog wel is een leuk idee om er met dit topic om de sfeer er wat in te houden, (na de verdwijning vh mixsets topic:sop: )

waar ben je laatst geweest, wie draaide er, hoe was het, ... and so one:) voor de grotere evenementen ist mss best dat er een apart topic is, maar lokalere feestjes die toch de moeite waren kunnen hier best in denk ik







ps als dit niet mag, dan maar closen zeker :unsure:

Destroyer

Legacy Member
kzal alvast beginnen

vorige noemenswaardige die ik gezien heb,
vorige woensdag in decadance: Fabrice Lig, vette belgische technoproducer, (nuja melodische, zachte techno wel) die bijna niemand kent? (ik ook niet tot nu :unsure: ) was wel zeer nice, hoogstaande mixen, af en toe klassiekers(rolando etc), super:), wel een meer housy set, maar dat kon de pret niet bederven

toen de volgende dj niet kwam opdagen heeft hij nog een uurenkwart voorgedraaid tot een vervanger opdaagde:)

Jaws

Legacy Member
vorige week vrijdag D-Tox in antwerpen, heel chique lineup: Outblast, Dark Raver, Ruthless, Lobotomy Inc, ...

wel spijtig dat het er zo enorm warm was en dat het drinken nogal duur was (€3 voor een klein colake)
kheb ook teveel punani en cocaine motherfuckers gehoord voor op ene avond, maja

maar met zo'n lineup kon het ni misgaan natuurlijk :D, vooral Outblast vondek enorm goe desondanks da ik er maar een 25 minuten van heb gehoord

Sabe

Legacy Member
laatste feesje: twas iet in berchem voor 5 euro ...

we dachten van bajah voor wa ni (menne maat gtronic) moest er draaien, dus we gingen eens een kijkje nemen.
Gtronic moest draaien van 1 tot 3, .... we stapten binnen en we kregen jump en slecht gemixte platen van een andere dj te horen.
Mensen stonden te jumpen, stampen, het was geen zicht ^^

Aha, eindelijk 1 uur ! Yes !
Gtronic staptte was al plaatjes aan het uitkiezen en legde zijn plaat op ... eindelijk electro ^^ ... tot dat natuurlijk die stomme mannen van FBT kwamen agen. Staptte ze daar binnen met een decibelmeter, 95 max, ... we zaten aan 100, dus ze zetten gewoon die versterker zachter : /

Conclusie, daar nooit meer feesten. Gtronics, ondanks de omstandigheden toch nog ne goeie set ;)

Dj-Marinus

Legacy Member
Nou Sabe, Wel een apparte Line up mag ik zeggen. Eerst Jump dan electro?? Strange..

Mja mijn laatste feest.. Pff tering Hardhouse Generations.

Line Up:

Dana
The Prophet
Zani
Pavo
DEAZ-D
Darkraver <<-- beetje jammer
Norman

wat vond ik er van.. Ja t ging wel op Dana na.. Wat doet die er toch lang over die laat bijna elke plaat kompleet uitspelen.

Mja afgelope weer weer bij Marlon S en Darkraver gestaan. Maar ja die zie ik elke donderdag. Dat wast zo'n beetje. (eerst volgende grote feest waar ik ben, Sensation Black i gues) Misschien Nog Hardhouse Generations er tussen door:

Line Up:

Bass-D
Darkraver <<-- Beetje Jammer
Deaz D
Gizmo
Norman
Paul Elstak <<-- Wel leuk dat die er weer is.
Ruthless
The Prophet
MC: Da Syndrome

Sabe

Legacy Member
Dj-Marinus zei:
Nou Sabe, Wel een apparte Line up mag ik zeggen. Eerst Jump dan electro?? Strange..

mjah kendet (scoutsfeesje :p) + eerste dj was zo een all around dj :p
soit het was slecht :p

TRFluffy

Legacy Member
Deze zaterdag:

Groovy Beatz in Gent
DJ contest meegedaan... zwaar afgegaan (voor mezelf dus) door de stress en omda't te luid stond dat'k m'n koptelefoon nauwelijks hoorde... nuja...

vrij vroeg doorgegaan omda't m'n "meegaanspeople" nie zoveel zin hadden in er langer te blijven, nu goed, ik ook niet. nog 'n gezellige avond gehad thuis, iedereen bleef slapen, dus ja, gezellige bende...

da's al...

El Grando

Legacy Member
Kinky

met:
ikke, lol
bloodyhornycrew (zeer goeie dj trouwes)
trish van eynde
lady vortex

trish viel wat tegen, maar lady vortex was naar goede gewoonte weer werelds, sfeer zat er direct terug in!

Blezz

Legacy Member
ElemenTiM zei:
Zegt hij toch niet?

Nee, maar de ":p " smiley erachter doelt precies op het feit dat hij een all-round dj niet goed vind. 't is maar een vraagje hè

Tah_b00nz0r

Legacy Member
gistern naar fuifke geweest waar maat moest draaie, twas smiddags zo voor de mensen vant secundair :p

1&#8364; inkom, VEEL te warm en men maat had vrij cva gedraait, wel weer de gebruikelijke foutjes die ooit maakt :p

Flipkikker

Legacy Member
El Grando zei:
Kinky

met:
ikke, lol
bloodyhornycrew (zeer goeie dj trouwes)
trish van eynde
lady vortex

trish viel wat tegen, maar lady vortex was naar goede gewoonte weer werelds, sfeer zat er direct terug in!

Kinky wask net zoals vorig jaar ook aanwezig, me weeral geamuseerd, hoewel ik geholpen heb met men vriendin (bonnetjesverkoop, bandjes controleren en tappen in de kleine zaal)

om 10u sochtends eindelijk gedaan met opkuis en boterkoeken gegeten :)
was toffe dag (de zondag ook :D)

volgend jaar opnieuw :woohoo: (17 maart 2007 :unsure: )

ElemenTiM

Legacy Member
Gisteren na lang gezaag van m'n vriendin eens meegeweest naar de Reflex.
Ik wist op voorhand da het ni mijne stijl was, maar da het zo hard ging sucken.. :unsure:
Om de minuut een ander schijfke, ondenkbare combinaties van liedjes, en kheb 2 schijfkes 3 keer gehoord in de 5 uurs dat ik daar heb gezeten..
Anyway, mij zien ze daar dus niet meer :)

Re@V0r

Legacy Member
laatste feestje da k gedaan heb was REVIEW vorige zaterdag in de rector in gent

lineup:
dj amok
boris naumann
sandy warez
manone live
en dan nog wa local talent (zymo, towz-t en krizz hawkins)


vet feestje met vette sets en enorm goeie sfeer
zo zou het altijd moeten zijn eigenlijk :)

Re@V0r

Legacy Member
de zymo woont in brugge maar twas idd diegene van hier opt forum :)

jammer genoeg moest em als 1e draaien dus em had al gedaan van voor ik er was :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan