Destroyer
Legacy Member
mss is dit nog wel is een leuk idee om er met dit topic om de sfeer er wat in te houden, (na de verdwijning vh mixsets topic
)
waar ben je laatst geweest, wie draaide er, hoe was het, ... and so one
voor de grotere evenementen ist mss best dat er een apart topic is, maar lokalere feestjes die toch de moeite waren kunnen hier best in denk ik
ps als dit niet mag, dan maar closen zeker
)waar ben je laatst geweest, wie draaide er, hoe was het, ... and so one
voor de grotere evenementen ist mss best dat er een apart topic is, maar lokalere feestjes die toch de moeite waren kunnen hier best in denk ikps als dit niet mag, dan maar closen zeker

, vooral Outblast vondek enorm goe desondanks da ik er maar een 25 minuten van heb gehoord
) + eerste dj was zo een all around dj
(17 maart 2007 