Archief - Music @ London

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sabe

Legacy Member
berlijn en frankfurt is zeker ook de moeite :o
hardwax vinylshop is toch wel ne SERIEUZE shop zu :o

Babs

Legacy Member
Sabe tis Parijs of Londen dus stfu ofzo :p

kwil graag wel es naar Londen gaan omdat al zolang geleden is, en alsk dan nog maar just naar Parijs ben geweest..

en idd, shops pwn @ Londen :p

Tah_b00nz0r

Legacy Member
ah yuck int paasverlof gaat dan al ni omda ge naar paris gaat :(

en ticket voor u trein was 100€ op en af en voor de rest jah laat ons da daar nog 100-150€ kosten om erges een avondje te overnachten dan valt da toch nog mee

ge moet er iets voor over hebbe é :D kben der zeker van da als ge daar met een groep na toe ga, da ge u beestig ga amusere

u eigen kosten a la platen kopen en geld op doen als we avondje gaan stappen houd ge zelf ook in de hand é ^^ tis ook eens een kansje om london te doen wa ook zowieso al de moeite is

DjProbe

Legacy Member
hehe, klinkt nice !
alhoewel ik berlijn ook wel zie zitten :p
cocoon club eens checken :p

kga nen keer rondvragen wie er goe shops kent in londen !
bij in rijsel (lile) zijn er ook redelijk wa goeie shops (seffes eens navragen)

Babs

Legacy Member
kga maar 3 dagen naar Parijs, en paasverlof is 2 weken, moet wel lukken eh :p

Verivalta

Legacy Member
ben met de vriendin in londen nieuwjaar gaan vieren (dnb feesje ;p)
en ook wa gaan rondwandelen en gezien voor platenwinkels

in soho liggen er 2 of 3 en daar hoort nicky blackmarket zn winkel bij
en in camden liggen er ook een paar

hf want tis echt de moeite =)

Project Zero

Legacy Member
Jup, ben in oktober 5 dagen naar Londen geweest, in Soho liggen wel een paar mooie en deftige winkels voor vinyltjes :)
Dan hebt ge ook nog Camden, paar minishops maar ben ook binnengeweest in een hele grote shop! Naar Camden moet ge vooral gaan voor goa en andere psychedelic stuff, ook D'n'B vinde der met massas. Qua electro en house en consoorten vond'k het daar eerder erg teleurstellend..

Dan hebt ge ook nog de commerciëlere centra zoals Picadilly circus en Covent garden, daar liggen enkele HMV's en Virgin Megastores, dit zijn echter eerder cd-dvd shops maar hebbe soms toch wel een deftige vinylafdeling :)
Aanrader is de Virgin Megastore die ligt op't plein van Picadilly Circus, heb'k veel lekkere plaatjes gevonden :)

Tis ook niet erg duur daar hoor, in de HMV waren er zelfs speciale acties (3 platen voor 10 pond --> ongeveer 15 euro dus)

Zeker de moeite waard ;)

Kunlun

Legacy Member
Verivalta zei:
ben met de vriendin in londen nieuwjaar gaan vieren (dnb
in soho liggen er 2 of 3 en daar hoort nicky blackmarket zn winkel bij
en in camden liggen er ook een paar

Yep ben er ook geweest :woohoo:

Ik ben sowieso graag in Londen want da is daar gwn leuk :lol:
En veel te doen :niceone:

TRFluffy

Legacy Member
ik heb in parijs een klein winkeltje aangedaan waar ze 4-5 euro per vinyl vroegen... whoot :p lol

maar qua uitgaan: nihil!

Tah_b00nz0r

Legacy Member
intresting... we gaan dezen topîc nog ff laten openstaan en dan gaan we is "rond de tafel zitte" en eens ligge peizen of het allemaal haalbaar + doenbaar is vooral ;)

Kunlun

Legacy Member
Zolang je maar geld hebt :p

Qua vervoer naar Londen is den Eurostar het beste , kheb ne keer met Ryanair gevlogen maar dan moete eerst naar CHarleroi met den trein, daar de bus naart vliegveld. Dan moet ge nog wa wachten, dan vliegde naar da vliegveld in de buurt van Londen, daar nog met den trein +/- 45 min over doen en da ticket koste veel geld (afrippers :() --> eurostar komde gwn i hartje londen

Qua verblijf is een B&B het goedkoopst peisk (bed & breakfast) er zijn er genoeg aan beide oevers (van de Thames) dus da zit ook wel goe peisk

Soit, very interested here :)

Tah_b00nz0r

Legacy Member
aha tnx :D

kga gewoon eens rond kijke, een simpel dingske da er een beetje fantsoenlijk uit ziet is cva voor te overnachten ^^ ook al zie ik de hilton ook wel zitte :lol:

Babs

Legacy Member
mn pa zei datter zeker een jeugdherberg te vinde moe zijn, das toch ook goedkoper naar mijn weten

ma mn zus aar lief heeft familie in de buurt van Londen, kga het es aan hem vragen wat hem zoal weet en wa de moeite is

barbarian

Legacy Member
ik ga mee heb nog gratis ticket met eurostar en ik en men makker gaan voor 28 maart ,zijn ma heeft reis bureau dus als je willen plannen om mee te gaan!!

Tah_b00nz0r

Legacy Member
ok ik zal hier ff lekker wat bijposten omdat ik zo hevig ben :p

kheb eens ligge rondgapen, kheb nu enkel 1 site bekeken gewoon om eens wa prijzen te zien... kheb geteld op 1 overnachting en prijzen kwamen op zowa 130-150€ als ge een gewoon hoteltje zou pakken :)

kpeis da ge rond de 250€ fzo ga kwijt zijn voor u reisken dan :D ma kom ge moet er wa voor over hebbe!

Verivalta

Legacy Member
zoek u een hostel voor €20/nacht eeh , all you need is a bed :P

Babs

Legacy Member
mja tis neig, ge overdrijft wel een beetje te fel me uw prijzen ze boon :p

paasvakantie begint de 1ste april, is nen zaterdag
voor mij zou 2de week beter passen

Tah_b00nz0r

Legacy Member
BaBsie zei:
mja tis neig, ge overdrijft wel een beetje te fel me uw prijzen ze boon :p

paasvakantie begint de 1ste april, is nen zaterdag
voor mij zou 2de week beter passen

jah jong ik heb ene site gekeken nu ok :p

en jah et enigste wa ge nodig hebt is een bed ja + iets om u te wassen mja still time enough to find something ^^
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan