Babs
Legacy Member
jah beetje dubbelzinnige titel mss maar het houdt 2 dingen in 
ik kreeg het idee om es een intressante stad te gaan bezoeken en om o.a. platenzaken af te lopen
natuurlijk, in België is dat allemaal kleinschalig (iedereen is wel al eens in de musicman of soundstation geweest...) dus dachtek voor de grenzen over te gaan.
Nu kwam ik met boonzor tot de conclusie dat Parijs en Londen best wel intressant zijn daarvoor, dus dacht ik om er eens naartoe te gaan. tis natuurlijk Londen geworden door mijn gebrek aan Frans
het is uiteraard een leuke kans en we dachten die mss te delen met anderen, want ik denk dat er veel aan denken om eens nieuwe platenzaken op te zoeken.
dus wie ziet het zitten om mee te gaan naar Londen (weekendje)? wie heeft er intresse in?
het is nog allemaal onzeker, niks van datum vast ofzo, dus tis eerder een peiling naar wie intresse heeft, zodat we mss een bendeke kunnen meedoen
en dan natuurlijk:
wie kenter goeie platenzaken in Londen? mss leuke plekken om uit te gaan ook? of andere intressante winkels?
allesinds bedankt

ik kreeg het idee om es een intressante stad te gaan bezoeken en om o.a. platenzaken af te lopen
natuurlijk, in België is dat allemaal kleinschalig (iedereen is wel al eens in de musicman of soundstation geweest...) dus dachtek voor de grenzen over te gaan.
Nu kwam ik met boonzor tot de conclusie dat Parijs en Londen best wel intressant zijn daarvoor, dus dacht ik om er eens naartoe te gaan. tis natuurlijk Londen geworden door mijn gebrek aan Frans

het is uiteraard een leuke kans en we dachten die mss te delen met anderen, want ik denk dat er veel aan denken om eens nieuwe platenzaken op te zoeken.
dus wie ziet het zitten om mee te gaan naar Londen (weekendje)? wie heeft er intresse in?
het is nog allemaal onzeker, niks van datum vast ofzo, dus tis eerder een peiling naar wie intresse heeft, zodat we mss een bendeke kunnen meedoen

en dan natuurlijk:
wie kenter goeie platenzaken in Londen? mss leuke plekken om uit te gaan ook? of andere intressante winkels?
allesinds bedankt

lol