onsmozes
Legacy Member
Ik ben van plan mezelf een setje monitors onder de kerstboom te leggen, alleen zie ik door de bomen de box niet meer. Heel wat merken en prijsverschillen en wat de technische kant betreft heb ik niet erg veel kaas gegeten. Ik neem vooral zang en gitaar (zowel akoestisch als elektrisch) op. Ik had een richtprijs van €200 voor ogen - niet erg veel, dat weet ik - maar als een relatief kleine extra financiële inspanning voor een stevige boost in kwaliteit zorgt, dan zal de portemonnee wel volgen.
Dank bij voorbaat.
Dank bij voorbaat.