The Sim
Legacy Member
Persoonlijke notie!
K'heb al heel wat muziek beluisterd in m'n 22 jarig bestaan. En de meest memorabele momenten waren ook de meest dramatische! Ik ben helemaal geen blijtzak, maar het is nu toch al minstens 2 maal voorgevallen dat ik heb moeten wenen tot het snot uit m'n nuis kwam,... en dat enkel door de impact van de muziek!
Wat vraag ik nu?
Welke muziek (eender welk genre) doet je ontroeren? Welk nummer is je emotioneel te slim af? (als je al dan niet emotioneel sterk bent
Een omschrijving van je ervaring is welkom in hoeverre je jezelf durft bloot te stellen.
Waarom?
Culturele rijkdom is puur genot. Daar hoort dus ook de dramatiek bij. Ook psychologisch kan het je een positieve stimulans geven. Het kan hier gaan van diepe emotionele verlangens tot een vergeten gebeurtenis.
Dus... deel je ervaringen maar.
K'heb al heel wat muziek beluisterd in m'n 22 jarig bestaan. En de meest memorabele momenten waren ook de meest dramatische! Ik ben helemaal geen blijtzak, maar het is nu toch al minstens 2 maal voorgevallen dat ik heb moeten wenen tot het snot uit m'n nuis kwam,... en dat enkel door de impact van de muziek!
Wat vraag ik nu?
Welke muziek (eender welk genre) doet je ontroeren? Welk nummer is je emotioneel te slim af? (als je al dan niet emotioneel sterk bent

Een omschrijving van je ervaring is welkom in hoeverre je jezelf durft bloot te stellen.

Waarom?
Culturele rijkdom is puur genot. Daar hoort dus ook de dramatiek bij. Ook psychologisch kan het je een positieve stimulans geven. Het kan hier gaan van diepe emotionele verlangens tot een vergeten gebeurtenis.
Dus... deel je ervaringen maar.
ad:
)
Thx
favoriete film aller tijden
(het is mooi gefilmd en gemonteerd maar dat is het dan ook)
Wa voor een arrogante BS is me dat.