Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Battou zei:Ja die was goed.
Stond wel belachelijk veel volk aan de kant van rodins enzo. Gelukkig hadden we vip gekregen vant werk, zodat we toch nog iets of wat rustig stonden.
Wordt er altijd zoveel volk toegelaten? Want kan me inbeelden dat er nogal veel mensen het enorm benauwd krijgen daar..

Vix zei:Zalige marktrock beleefd! MAAR hoe schandalig is het dat die mensen als dj beschouwd worden??? Hier past de uitdrukking "mijn bomma zou het nog beter kunnn" letterlijk perfect bij. En bij zaki hetzelfde voor mij hoor. Oke hij heeft veel gedaan in zijn carrière maar als je nu nog steeds niet een beetje kan beatmatchen... Spijtige zaak.
