Archief - Marktrock 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Rivfader

Legacy Member
Tot na A Brand gebleven en heb mij goed geamuseerd. Hoe vet was die cover van Thunderstruck niet :love:. Favoriete band van de dag was Freaky Age.

Battou

Legacy Member
Ja die was goed.

Stond wel belachelijk veel volk aan de kant van rodins enzo. Gelukkig hadden we vip gekregen vant werk, zodat we toch nog iets of wat rustig stonden.

Wordt er altijd zoveel volk toegelaten? Want kan me inbeelden dat er nogal veel mensen het enorm benauwd krijgen daar..

Blezz

Legacy Member
Ik ben aangekomen rond Yevgueni. Goed optreden, goed materiaal, echt iets voor Marktrock. Evenals Bart Peeters.

Maar toen kwam de grote teleurstelling. Ik wou graag wat DJs aan het werk zien, en ik had La Fille d'O nog nooit bezig gehoord/gezien. Maar wat voor shit was me dat. De trackselectie was goed voor zo'n evenement (commercieel-ambiance-oldies-...) maar de mixen... Ik zeg nu niet dat ge niet foutloos moogt mixen ofzo, maar gewoon fader open fader toe.. Nee dat gaat er bij mij niet in. Hoogstwaarschijnlijk krijgt ze meer dan 1000 euro om plaatjes te komen draaien, en dan nog niet eens mixen.. Begin er dan toch gewoon niet aan? Blijf bij uw sexprogramma's, porno-dvd's en ondergoed zou'k zeggen.. Want dit is echt triestig..

Chance dat Zaki de boel nog wat redde!

Flare'

Legacy Member
Ja die Fille d'O was echt niet goed, was ook niemand die zich daar echt zat te amuseren precies...

Heb mij verder wel goed geamuseerd, zeker tijdens onze DJ-set :) Veel goede reacties gehad.

NinjaTune

Legacy Member
Mja fille d'o de zoveelste bv die een dj-set placeert, maar die er de ballen van bakt.

DesorteD

Legacy Member
Battou zei:
Ja die was goed.

Stond wel belachelijk veel volk aan de kant van rodins enzo. Gelukkig hadden we vip gekregen vant werk, zodat we toch nog iets of wat rustig stonden.

Wordt er altijd zoveel volk toegelaten? Want kan me inbeelden dat er nogal veel mensen het enorm benauwd krijgen daar..

meestal laten ze de oude markt toch serieus goed vol lopen.

pinow

Legacy Member
Zou er een playlist (of mss zelfs een liveset) beschikbaar zijn van de Hermanos? :)

Vix

Legacy Member
Zalige marktrock beleefd! MAAR hoe schandalig is het dat die mensen als dj beschouwd worden??? Hier past de uitdrukking "mijn bomma zou het nog beter kunnn" letterlijk perfect bij. En bij zaki hetzelfde voor mij hoor. Oke hij heeft veel gedaan in zijn carrière maar als je nu nog steeds niet een beetje kan beatmatchen... Spijtige zaak.

Chalk

Legacy Member
Vix, ik ben het helemaal met je eens.
Vaak vond ik het echt schandalig hoe de dj's draaiden. De laatste dj aan de netlog stand (lyanplein ofzo?) had vaak/soms wel goede nummers, maar echte overgangen waren er niet vaak.

Bij Hermanos ergerde ik me dan aan de muziek..

En van Zaki had ik niets anders verwacht.. Ik wist het namelijk al :D

Kempenaar

Legacy Member
Vix zei:
Zalige marktrock beleefd! MAAR hoe schandalig is het dat die mensen als dj beschouwd worden??? Hier past de uitdrukking "mijn bomma zou het nog beter kunnn" letterlijk perfect bij. En bij zaki hetzelfde voor mij hoor. Oke hij heeft veel gedaan in zijn carrière maar als je nu nog steeds niet een beetje kan beatmatchen... Spijtige zaak.

Idd van hem had ik toch ook wat beter verwacht hoor... :s

Ge0force

Legacy Member
Die La Fille d'O was echt een zware anti-climax na Bart Peeters ja, foei foei zo slecht! Niet alleen trok de muziek op niks, ze kon ook niet mixen (elk nummer van begin tot einde, daarna met een knopke wisselen tussen deck 1 en deck 2) en stond constant te zeveren met die dwerg naast haar in plaats van op 't publiek te letten. Misschien had ze dan gezien dat niemand zich amuseerde op har barslechte set.

Ik ben in elk geval snel vertrokken naar 't Layensplein, waar ouwe bok Zaki wél vette techno en klassiekers kon draaien. Dat Murielle maar snel terug ondergoed gaat maken.

Tiediiee

Legacy Member
Vrijdag geweest en twas wel fun.

DIe JIM stand met die konijnen was hilarisch:p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan