Archief - Marktrock 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Recipe4hate

Legacy Member
Aangezien hij nog niet bestond: de officiele Markrock thread.
Blijbaar gaan ze weer een ander concept aan, helemaal back to roots. Het zal dus een gratis festival(leke) worden met enkele Belgische artiesten.
Ik denk niet dat er al een officiele site bestaat, behalve netlog: Marktrock.

Nu, kan er iemand mij vertellen wat de uren van de artiesten zijn? Ik zou heel graag Bart Peeters zien, maar ik moet ook een trein naar huis hebben...

Tremium

Legacy Member
Vrij amateuristisch imo om een netlog pagina te maken (waar dan nog niet eens genoeg informatie op staat).
Uren van de artiesten zijn nog altijd niet bekendgemaakt...:x
'k Zou graag A Brand, Freaky Age en The Galacticos fotograferen, maar dan heb ik eerst de uren nodig. Anders moet ik een fotopas aanvragen terwijl ik niet kan gaan of zo :p

BlackOccult

Legacy Member
't Is er aan te zien dat het weer gratis is vind ik. Of misschien is het omdat de affiche mij gewoon niet zo aanspreekt. :unsure:
Ik zou eventueel Freaky Age, The Sedan Vault en Yevgueni willen zien maar ik weet nog niet of ik wel ga.

Tremium

Legacy Member
Line Up:

VRIJDAG 14 AUGUSTUS
15.30 - 16.15 The Sedan Vault
16.50 - 17.35 Belgian Asociality
18.05 - 18.50 Freaky Age
19.25 - 20.20 The Kids
20.35 - 22.15 A Brand
22.30 - 00.45 Hermanos Inglesos

ZATERDAG 15 AUGUSTUS
15.00 - 15.45 The Galacticos
16.20 - 17.05 Drive Like Maria
17.40 - 18.25 Selah Sue
19.00 - 20.00 Yevgueni
20.30 - 22.00 Bart Peeters
22.15 - 23.45 La Fille d’O
23.45 - 00.45 TBC

Chalk

Legacy Member
Ik vind het een goed initiatief! Een gratis festival trekt altijd heel wat volk aan en bovendien is de line up helemaal niet (zo) slecht.
Normaal gezien zal ik wel aanwezig zijn :)

Rivfader

Legacy Member
Aanwezig op vrijdag voor Freaky Age en Belgian Asociality.

Flare'

Legacy Member
Mano & NatZ is een dj-duo dat geselecteerd is om te draaien op Marktrock Leuven. Indien er hier mensen zijn met een Netlog zouden jullie dan zo vriendelijk willen zijn om ons naar het beste podium te voten @ Polls van Marktrock op Netlog ? Vote daar op DJ_mano en geniet op marktrock van de beste partyhits in verscheidene genres van nu en vroeger ;) :music:

Alvast bedankt voor jullie support!

Cabot

Legacy Member
Ga proberen beide dagen te gaan.

Zeker en vast voor de groep "Undefined die zaterdag speelt op de Vismarkt. Hoofdzanger (Cedric Luyten) zat vier jaar in mijn klas op internaat (rotselaar) maar liet het leven in april bij een motorongeval. Anyway, ze maken mooie (rap of hiphop) muziek!

Verder ga ik voor Yevgueni, A Brand MAAR vooral voor de sfeer.. Liever een gratis festival dan weer € 15 betalen voor een Oude Markt waar het "stikt" het van jong volk en waar het bakken en braden is bij dat warme weer lekker samengeperst..

Flare'

Legacy Member
Flare' zei:
Mano & NatZ is een dj-duo dat geselecteerd is om te draaien op Marktrock Leuven. Indien er hier mensen zijn met een Netlog zouden jullie dan zo vriendelijk willen zijn om ons naar het beste podium te voten @ Polls van Marktrock op Netlog ? Vote daar op DJ_mano en geniet op marktrock van de beste partyhits in verscheidene genres van nu en vroeger ;) :music:

Alvast bedankt voor jullie support!

Nog eens even bovenhalen :) Als dit niet mag mogen jullie de post verwijderen.

We zijn bijna aan de leiding bij de poll, die extra paar stemmen doen veel mensen! Hopelijk kan ik op enkelen van jullie rekenen :) Thx alvast again!

BlackOccult

Legacy Member
Kzal meteen eens stemmen.

Net vernomen dat Starfucker de 15de speelt op de Vismarkt. Die wil ik al een tijdje graag eens zien. ^^

Chalk

Legacy Member
Ik ga beide dagen. Ik wou Belgian Asociality zien, maar die zijn te vroeg om er op tijd te raken :p Stomme stomme vakantiejob :D

Vix

Legacy Member
Altijd wel plezant om de stadsgenootjes tegen te komen. Voor de muziek doe ik het wel niet echt. :)

NinjaTune

Legacy Member
Overlaatst album van Undefined aangekocht, toch wel de moeite, dus es proberen mee te pikken.

Kempenaar

Legacy Member
Niet echt mijn smaak van muziek, maar we gaan met ne hoop vrienden en het is gratis. Dus vrijdag voor de eerste keer naar Marktrock :)

Flare'

Legacy Member
Wij (Mano & NatZ) draaien van 19u tot 20u15 op Layensplein de zaterdag voor de geïnteresseerden :) Draaien redelijk divers van genres (vooral House/Electro en Urban), dus voor iedereen wel wat wils ;) Hope to see you there!

Greets

smason

Legacy Member
Niet bepaald veel interesse? :p

Nuja, aangezien t schoon weer is zullen we toch eens gaan piepen :)

Chalk

Legacy Member
De muziek stond veel te zacht :(
Een deel van de muziek gaat zo verloren... Das echt jammer.
Hermanos Inglesos vond ik persoonlijk echt niet goed als afsluiter. Veel te club-achtige muziek. Iedereen staat maar wat met zijn arm in de lucht te springen.. Alsof dat dansen is..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan