Archief - Les Ardentes 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Conqie

Legacy Member
Om te werken zal ik daar ook aanwezig zijn, geen idee wat te verwachten behalve een organisatie op zijn waals :)

Zedd Zorandar

Legacy Member
en ze waren zalig :P
Grandmaster Flash was ook keizalig: no school like old skool :P

REDNIK

Legacy Member
super goei optredens gezien. Peaches, The Subways, Etienne De Crecy, etc etc. Alleen de mc bij het dubstep avondje vond ik mega irritant

Zedd Zorandar

Legacy Member
den mc van Roni Size viel nog wel mee, ben ni lang gebleven bij dubstep, na den eerste dj gaan pitten, echt ni mijn ding vond da veel te monotoom

beste optredens voor mij waren

Dag 1:
Grandmaster Flash: ik kan mij zelfs niks meer voor de geest halen van de ander dingen die dag die ik heb gezien, stak er dik bovenuit

Dag 2:
!!!: op aanraden van een vriend gaan zien, dikke sfeer vanvoor, zanger high five kunnen geven toen em door publiek ging
Meth & Red: alweer vanvoor dikke sfeer, spijtig da het instorte toen Methodman voor de tweede keer ging crowdsurfen, was meiske bij da het uitschreeuwde van de pijn om da er 3 man boven haar lag
Gossip: wou ik al langer live zien, die kan echt show geven da mens :)

dag 3:
Art Brut: laatste 3-4 nummers van meegepikt, klonken zalig vond ik, maar der was ni echt veel sfeer/volk, spijtig
Triggerfinger: i'm a fan what can i say XD
Experimental Tropic Blues Band: zalige muziek, goeie sfeer en bassist/gitarist heeft laatste nummer in zen blote gespeeld voor een weddeschap XD
Peaches: dikke show

Dag 4:
Subways: i'm a fan what can i say, vond het wel lachen toen em tegen die security kerel uitpakte da em zen fans ni zo ruw mocht aanpakken

Tim307

Legacy Member
Was étienne de crécy er met zijn kubus? Klinkt wrs heel raar als hij er niet was en je neit weet waaroverik het heb ^^

REDNIK

Legacy Member
jep was nog steeds zelfde live show met de cube.

Zedd Zorandar zei:
den mc van Roni Size viel nog wel mee,

idd, die was goed, maar die bij skream/benga vond ik irritant

mtm

Legacy Member
is eigenlijk iemand The Field gaan checken? Wil wel eens weten hoe hij deze keer was en of hij weer een heel bandje had meegenomen..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan