den mc van Roni Size viel nog wel mee, ben ni lang gebleven bij dubstep, na den eerste dj gaan pitten, echt ni mijn ding vond da veel te monotoom
beste optredens voor mij waren
Dag 1:
Grandmaster Flash: ik kan mij zelfs niks meer voor de geest halen van de ander dingen die dag die ik heb gezien, stak er dik bovenuit
Dag 2:
!!!: op aanraden van een vriend gaan zien, dikke sfeer vanvoor, zanger high five kunnen geven toen em door publiek ging
Meth & Red: alweer vanvoor dikke sfeer, spijtig da het instorte toen Methodman voor de tweede keer ging crowdsurfen, was meiske bij da het uitschreeuwde van de pijn om da er 3 man boven haar lag
Gossip: wou ik al langer live zien, die kan echt show geven da mens
dag 3:
Art Brut: laatste 3-4 nummers van meegepikt, klonken zalig vond ik, maar der was ni echt veel sfeer/volk, spijtig
Triggerfinger: i'm a fan what can i say XD
Experimental Tropic Blues Band: zalige muziek, goeie sfeer en bassist/gitarist heeft laatste nummer in zen blote gespeeld voor een weddeschap XD
Peaches: dikke show
Dag 4:
Subways: i'm a fan what can i say, vond het wel lachen toen em tegen die security kerel uitpakte da em zen fans ni zo ruw mocht aanpakken