Archief - Les Ardentes 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

REDNIK

Legacy Member
9,10,11 & 12 Juli

eerste lading namen:

GOSSIP
GHINZU
OZARK HENRY
THOMAS FERSEN
SUPERGRASS
THE SUBWAYS
SHARKO
RONI SIZE & MC DYNAMITE
AGORIA
ADAM BEYER
METRONOMY
BRODINSKI
PAUL KALKBRENNER live
PHANTOM feat. LIO
STUCK IN THE SOUND



vorig jaar geweest, en buiten het wat slechte weer de eerste 2 dagen super chill festival, goe georganiseerd. Dus mss dit jaar wel opnieuw :)

DBK

Legacy Member
cool, eergisteren was ik nog aan het zoeken of er al namen voor waren en vond er geen :) het valt wel mee maar nog niet echt iets waar ik echt naar uitkijk.

Ragnarok^

Legacy Member
The Subways!!!! :love:

(eindelijk kannek ze dan is zien, normaal had ik ze al 3 keer gezien mo elke keer kwam er iets tussen :sad: optreden cancelled, file en optreden gemist, ...)

Zedd Zorandar

Legacy Member
Ragnarok^ zei:
The Subways!!!! :love:

(eindelijk kannek ze dan is zien, normaal had ik ze al 3 keer gezien mo elke keer kwam er iets tussen :sad: optreden cancelled, file en optreden gemist, ...)

hehe dan ga ik ze twee keer zien dit jaar :P ga naar optreden in leuven ook op 9 april, wou naar het optreden in november gaan, maar da was uitverkocht :(

REDNIK

Legacy Member
raar eigenlijk dat er precies zo weinig intresse is naar dit festival ^^, wel redelijk wat goeie namen die ik nog niet eerder aan het werk heb gezien. Anyway mijn tickets zijn besteld.

Hier nog is overzichtje van de bevestigde namen:


ADAM BEYER
AEROPLANE
AGORIA
AIRPORT CITY EXPRESS
ALELA DIANE
ALICE RUSSELL
AMON TOBIN
ART BRUT
BENGA
BOBMO
BRODINSKI
CASPA
CHK CHK CHK (!!!)
CIRKUS
COEUR DE PIRATE
COLD WAR KIDS
DANTON EEPROM live
DAS GLOW
DISKO DRUNKARDS
DJ MEHDI
EMILY LOIZEAU
EROL ALKAN
ETIENNE DE CRECY live
FABRICE LIG
GABRIELLA CILMI
GET WELL SOON
GHINZU
GOSSIP
GRANDMASTER FLASH
HERMAN DUNE
IAMX
JEAN NIPON
JOAKIM live
JOHN & JEHN
JOSHUA
JULIEN DORE
KID CUDI
LABIUR
LAURYN HILL
LIL WAYNE
MADCON
MAGNUS
MALIBU STACY
METRONOMY
MISS KITTIN & THE HACKER live
MISS PLATNUM
MOGWAI
MULATU ASTATKE & HELIOCENTRICS
MYLO
ORELSAN
ORGASMIC
OZARK HENRY
PARA ONE
PARTY HARDERS SQUAD
PAUL KALKBRENNER live
PEACHES
PETER BJORN & JOHN
PHANTOM FEAT. LIO
PIANO CLUB djs
PLEASURE MACHINES
Q-TIP
RADIOCLIT
RODRIGUEZ
RONI SIZE & MC DYNAMITE
SHARKO
SIS
SKREAM
SLIIMY
SONAR
SOUTH CENTRAL live
STUCK IN THE SOUND
SUPERGRASS
SUPREME NTM
SURKIN
THE BONY KING OF NOWHERE
THE DODOZ
THE EXPERIMENTAL TROPIC BLUES BAND
THE FIELD live
THE HICKEY UNDERWORLD
THE MASH
THE RAKES
THE SUBS
THE SUBWAYS
THOMAS FERSEN
TRICKY
WE HAVE BAND
WHY
YO MAJESTY
YOAV

shiftyke

Legacy Member
ik weet één ding, fuck les ardentes omdat ze exclusiviteits contracten met Q-Tip en grandmaster flash hebben afgesloten. Deze twee zouden zonder dat rot contract ook op dour gestaan hebben

Luna K

Legacy Member
vraagje, zo'n concert van 1 artiest... hoe lang duurt dat ongeveer? Ik kan me bijvoorbeeld niet voorstellen dat Lil Wayne daar een full show gaat geven... (tzou wel heerlijk zijn :p)

;)

shiftyke

Legacy Member
maximum een uur en een kwartier denkek, bij dj's ligt dat wel anders

Brick Top

Legacy Member
Ben vorig jaar geweest (voor Cypress Hill en de Puppetmastaz). Camping was toen echt een ramp (zéker in combinatie met dat zeikweer) maar gelukkig in Leuven kunnen gaan pitten op iemand zijn kot. Voor de rest wel een chill festival, al ga ik dit jaar enkel een dagticket pakken voor Q-tip.

REDNIK

Legacy Member
wij lagen nog op een goei plek toen :) weinig mensen die passeerde (= minder modderpoel), als ge dan langs dieje pad lag waar da iedereen kwam waarde idd wel gezien xD

Chalk

Legacy Member
Ik heb 2 dagtickets te koop voor 12/07

Dimanche 12 juillet (dès 11:30)
GHINZU, JULIEN DORE, OZARK HENRY, SUPERGRASS, ALELA DIANE, COLD WAR KIDS, THE SUBWAYS, SHARKO, PETER BJORN & JOHN, GABRIELLA CILMI, PHANTOM FEAT. LIO, MULATU ASTATKE & HELIOCENTRICS, RODRIGUEZ, COEUR DE PIRATE, MISS PLATNUM, MADENSUYU.

MEER INFO: zie varia: maar wees snel!!

Hekje#

Legacy Member
Dees jaar gaank combi gaan. Tis vooral om met de groep wa te zuipen en af en toe is iets mee te pikken (optredens he :p )

Pilatus

Legacy Member
dju, zitten wel nog chille namen bij maar denk niet dat ik er geraak : /

Zedd Zorandar

Legacy Member
is er nog volk da op tijd vanuit antwerpen vertrekt? het volk waar ik mee ging heeft allemaal afgezegd, maar ni gaan is geen optie voor mij, ik wil dees jaar nog is van profiteren want vanaf september is 't gedaan met het lui lekker studenten leven en is 't werken geblazen XD, ik vertrek als alles goe ga met den trein van iets na 7, want ik moet ginder nog een campingticket kopen en blijkbaar zijn die nogal snel uitverkocht (had per ongeluk combi zonder camping gekocht en kon ni omruilen)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan