BieZ zei:
dat er hier het illegale wordt afgebroken is zeker aanvaardbaar, en wat vinden jullie dan van de legaal aangekochte? Mogen we daar ook niet mee draaien?
Niets op tegen, maar mp3 is wel een zwak medium qua geluidskwaliteit...
Peephole zei:
"De ondergang van de muziek."
Serieus.
In feite wel ja, en waarom werd al gezegd in de eerste post.
"ik vind het zelf heel raar dat ge met illegale mp3's moogt draaien ineens, voor alle labels die platen voor dj's maken is dit natuurlijk fataal, 1 iemand zet de plaat op mp3 en hup iedereen mag dat zomaar draaien."
Met andere woorden de enigen die nog iets zullen releasen zijn de mensen die er grof geld kunnen uithalen met concerts e.d.
Die zijn niet slecht, maar die bekende mannen zijn maar het tipje van de goeiemuziekijsberg.
Als deze wet erdoor komt, zal het tipje het enigste zijn wat overschiet in de muziekwinkels... (kpraat hier wel over lange termijn uiteraard)