krynos
Legacy Member
Nijntje zei:Kan iemand mij eens het nut van deze thread aantonen?
Lachen met mensen die het veel verder geschopt hebben dan vrijwel iedereen in deze thread ooit zal doen?
K3 was/is een geweldig product en het verkoopt na 10 jaar nog steeds.
De reacties lijken me eerder te slaan op jaloezie op mensen die na 10 jaar financiële zekerheid hebben gecreeërd voor de rest van hun leven. Ja, echt belachelijke mensen hé de K3tjes.
Denk dat er hier veel mensen in hun plaats zouden willen zijn als ze er eens goed over nadenken.
ik ben er vrij zeker van dat ik gelukkiger ben als alledaags figuur dan een 30 jarige vrouw die voor duizende kinderen in een debiel kostuumeke moet gaan dansen!
dat is wat ik ervan vind als dat jou leuk lijkt waag een kans zou ik zo zeggen
