Ge0force
Legacy Member
Xirtanneke zei:http://blogsimages.skynet.be/images...eg_38327_e50280d4d6891ec3507830d154cea47d.jpg
De nieuwe samenstelling...
Rofl
:applause:Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Xirtanneke zei:http://blogsimages.skynet.be/images...eg_38327_e50280d4d6891ec3507830d154cea47d.jpg
De nieuwe samenstelling...
:applause:ty_00n zei:Kabouter Plop
Serieus, ik hoop dat ze er eindelijk eens mee stoppen. Onze kindertjes bestoken met die troep:doh:
Nijntje zei:Kan iemand mij eens het nut van deze thread aantonen?
Lachen met mensen die het veel verder geschopt hebben dan vrijwel iedereen in deze thread ooit zal doen?
K3 was/is een geweldig product en het verkoopt na 10 jaar nog steeds.
De reacties lijken me eerder te slaan op jaloezie op mensen die na 10 jaar financiële zekerheid hebben gecreeërd voor de rest van hun leven. Ja, echt belachelijke mensen hé de K3tjes.
Denk dat er hier veel mensen in hun plaats zouden willen zijn als ze er eens goed over nadenken.
Nijntje zei:Kan iemand mij eens het nut van deze thread aantonen?
Lachen met mensen die het veel verder geschopt hebben dan vrijwel iedereen in deze thread ooit zal doen?
K3 was/is een geweldig product en het verkoopt na 10 jaar nog steeds.
De reacties lijken me eerder te slaan op jaloezie op mensen die na 10 jaar financiële zekerheid hebben gecreeërd voor de rest van hun leven. Ja, echt belachelijke mensen hé de K3tjes.
Denk dat er hier veel mensen in hun plaats zouden willen zijn als ze er eens goed over nadenken.
Nijntje zei:Kan iemand mij eens het nut van deze thread aantonen?
Lachen met mensen die het veel verder geschopt hebben dan vrijwel iedereen in deze thread ooit zal doen?
K3 was/is een geweldig product en het verkoopt na 10 jaar nog steeds.
De reacties lijken me eerder te slaan op jaloezie op mensen die na 10 jaar financiële zekerheid hebben gecreeërd voor de rest van hun leven. Ja, echt belachelijke mensen hé de K3tjes.
Denk dat er hier veel mensen in hun plaats zouden willen zijn als ze er eens goed over nadenken.

lotti zei:Wa heeft ter u gebeten![]()
de Waaslandwolf zei:Nu de andere twee nog?
Sorry, zus + K3 = jeugdtrauma.

Skylinelovertje zei:Ik vind dat Nijntje gelijk heeft, het is niet omdaj K3 nie graag hoort dat je moet blij zijn omdat er 1 persoon stopt. Zij hebben heel veel succes (had) en moesten ze geen fans hebben, zouden ze er al lang mee gestopt zijn.

Chronic zei:In ieder geval als men een clipke zoekt voor een woordenboek voor Tenenkrullend dan zou ik daar graag het adscheidsnummer van Katleen zien verschijnen.
echt e
ty_00n zei:echt e
En het is toch niet omdat die groep commercieel succes heeft gehaald dat ik er respect voor moet hebben? De ketchupsong en de pizzadans verkochten ook goed.![]()
Kid_C zei:Kijk anders eens naar de doelgroep, ze richten zich ook niet tot jou. Die muziek (& act) is perfect voor jonge kinderen.
hatetn zei:K3 zou beter ne pornofilm maken
passero zei:ze kunnen er een tv programma van maken "Op zoek naar K" ofzo iets![]()
de Waaslandwolf zei:Nu de andere twee nog?
Sorry, zus + K3 = jeugdtrauma.