Archief - K3: byebye Kathleen.

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

?therapy?

Legacy Member
Ja, maar dienen naam begint niet met een K hé :unsure:

Waar dat foute feestjes al niet goed voor zijn... om namen van zulke mensen te weten te komen :unsure:

Nijntje

Legacy Member
Kan iemand mij eens het nut van deze thread aantonen?
Lachen met mensen die het veel verder geschopt hebben dan vrijwel iedereen in deze thread ooit zal doen?

K3 was/is een geweldig product en het verkoopt na 10 jaar nog steeds.
De reacties lijken me eerder te slaan op jaloezie op mensen die na 10 jaar financiële zekerheid hebben gecreeërd voor de rest van hun leven. Ja, echt belachelijke mensen hé de K3tjes.
Denk dat er hier veel mensen in hun plaats zouden willen zijn als ze er eens goed over nadenken.

GILBOUTOn

Legacy Member
ty_00n zei:
Kabouter Plop:sop:

Serieus, ik hoop dat ze er eindelijk eens mee stoppen. Onze kindertjes bestoken met die troep:doh:

Groot gelijk, toen ik 7 was, luisterde ik naar Queen en rockmuisc, maar K3:naughty:

GILBOUTOn

Legacy Member
Nijntje zei:
Kan iemand mij eens het nut van deze thread aantonen?
Lachen met mensen die het veel verder geschopt hebben dan vrijwel iedereen in deze thread ooit zal doen?

K3 was/is een geweldig product en het verkoopt na 10 jaar nog steeds.
De reacties lijken me eerder te slaan op jaloezie op mensen die na 10 jaar financiële zekerheid hebben gecreeërd voor de rest van hun leven. Ja, echt belachelijke mensen hé de K3tjes.
Denk dat er hier veel mensen in hun plaats zouden willen zijn als ze er eens goed over nadenken.

Kzou hem niet al te serieus nemen(zijn name)

passero

Legacy Member
ze kunnen er een tv programma van maken "Op zoek naar K" ofzo iets :D

Chronic

Legacy Member
In ieder geval als men een clipke zoekt voor een woordenboek voor Tenenkrullend dan zou ik daar graag het adscheidsnummer van Katleen zien verschijnen.

Kid_C

Legacy Member
Nijntje zei:
Kan iemand mij eens het nut van deze thread aantonen?
Lachen met mensen die het veel verder geschopt hebben dan vrijwel iedereen in deze thread ooit zal doen?

K3 was/is een geweldig product en het verkoopt na 10 jaar nog steeds.
De reacties lijken me eerder te slaan op jaloezie op mensen die na 10 jaar financiële zekerheid hebben gecreeërd voor de rest van hun leven. Ja, echt belachelijke mensen hé de K3tjes.
Denk dat er hier veel mensen in hun plaats zouden willen zijn als ze er eens goed over nadenken.

Het moment dat je kinderen hebt, zal je wel beseffen hoe goed die machine in elkaar steekt.

Booka Shade

Legacy Member
Nijntje zei:
Kan iemand mij eens het nut van deze thread aantonen?
Lachen met mensen die het veel verder geschopt hebben dan vrijwel iedereen in deze thread ooit zal doen?

K3 was/is een geweldig product en het verkoopt na 10 jaar nog steeds.
De reacties lijken me eerder te slaan op jaloezie op mensen die na 10 jaar financiële zekerheid hebben gecreeërd voor de rest van hun leven. Ja, echt belachelijke mensen hé de K3tjes.
Denk dat er hier veel mensen in hun plaats zouden willen zijn als ze er eens goed over nadenken.

Wa heeft ter u gebeten :lol:

Skylinelovertje

Legacy Member
lotti zei:
Wa heeft ter u gebeten :lol:

Ik vind dat Nijntje gelijk heeft, het is niet omdaj K3 nie graag hoort dat je moet blij zijn omdat er 1 persoon stopt. Zij hebben heel veel succes (had) en moesten ze geen fans hebben, zouden ze er al lang mee gestopt zijn.

Booka Shade

Legacy Member
Skylinelovertje zei:
Ik vind dat Nijntje gelijk heeft, het is niet omdaj K3 nie graag hoort dat je moet blij zijn omdat er 1 persoon stopt. Zij hebben heel veel succes (had) en moesten ze geen fans hebben, zouden ze er al lang mee gestopt zijn.

Dat interesseert me totaal niet of iemand die nu goed vind of niet. Tis nie mijn genre, het is nooit mijn genre geweest en het zal nooit mijn genre worden.

/Care dus :)

Bluto

Legacy Member
Chronic zei:
In ieder geval als men een clipke zoekt voor een woordenboek voor Tenenkrullend dan zou ik daar graag het adscheidsnummer van Katleen zien verschijnen.

:puke: echt e

En het is toch niet omdat die groep commercieel succes heeft gehaald dat ik er respect voor moet hebben? De ketchupsong en de pizzadans verkochten ook goed.:sop:

Kid_C

Legacy Member
ty_00n zei:
:puke: echt e

En het is toch niet omdat die groep commercieel succes heeft gehaald dat ik er respect voor moet hebben? De ketchupsong en de pizzadans verkochten ook goed.:sop:

Kijk anders eens naar de doelgroep, ze richten zich ook niet tot jou. Die muziek (& act) is perfect voor jonge kinderen.

Xirtanneke

Legacy Member
Kid_C zei:
Kijk anders eens naar de doelgroep, ze richten zich ook niet tot jou. Die muziek (& act) is perfect voor jonge kinderen.

Euhm... K3 was in eerste instantie bedoeld als volwassenenact. Pas toen ze doorhadden dat het aansloeg bij kinderen, hebben ze het over een andere boeg gegooid. Ze zijn bekend geworden door hun deelname aan Eurosong.

Pim11

Legacy Member
de Waaslandwolf zei:
Nu de andere twee nog? :unsure:

Sorry, zus + K3 = jeugdtrauma.

Dat is bij mij ook zo @ trauma. Ik moet wel zeggen dat ze een fan van het eerste uur was. Nu is het Katey Perry ofzoiets en nog van dat gejingel.
En ja ze gaan een nieuwe zoeken. (een nieuwe...)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan