cooly
Legacy Member
Zoals de titel al zegt,jump dus. (weeral?)
Imo de enige beetje deftige song die ik al gemaakt heb,maar moet wel nog verder uitgewerkt worden.wil ff weten of het wel de moeite is om verder aan te doen
dusja link: http://users.telenet.be/-cooly/Nightfall1.mp3
dus comments en opmerkingen,plaats ze hier aub.
4.45mb,3'13",192kbits.
Imo de enige beetje deftige song die ik al gemaakt heb,maar moet wel nog verder uitgewerkt worden.wil ff weten of het wel de moeite is om verder aan te doen

dusja link: http://users.telenet.be/-cooly/Nightfall1.mp3
dus comments en opmerkingen,plaats ze hier aub.
4.45mb,3'13",192kbits.


