Archief - [jump] Hybr!d - Nightfall

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

cooly

Legacy Member
Zoals de titel al zegt,jump dus. (weeral?)
Imo de enige beetje deftige song die ik al gemaakt heb,maar moet wel nog verder uitgewerkt worden.wil ff weten of het wel de moeite is om verder aan te doen ;)
dusja link: http://users.telenet.be/-cooly/Nightfall1.mp3
dus comments en opmerkingen,plaats ze hier aub.
4.45mb,3'13",192kbits.

TnG-

Legacy Member
da kraaaaaakt :S:S:S (op ne koptelefoon)

mja melo word nogal saai na nen tijd, zoek er een 2e die erbijpast :)

cooly

Legacy Member
TnG- zei:
da kraaaaaakt :S:S:S (op ne koptelefoon)

mja melo word nogal saai na nen tijd, zoek er een 2e die erbijpast :)
Dat over die melodie had ik al verwacht,die reactie krijg ik altijd :p
en met dat kraken heb ik eigenlijk geen last (met een headset)

TRFluffy

Legacy Member
deftige song? ... neh... nie echt ...

melo, kick, en clap en nog een iritant tikje...
en de melodie van drie noten... woah
ne, jump is meer dan dat jongen.

blijven oefenen, of zo...

HHooligan

Legacy Member
Heb ook de indruk dat melodie en kick niet echt samenlopen.
Of is dat maar een gedacht?

bandarlog

Legacy Member
Weette wa ik denk? Dat da ne gepikte loop is van een paar kicks die dan nog eens niet juist gezet is ook niet. Voor de rest: clip clip, niks origineel, motherfuckers go? OMG plz... Slecht afgemixt etc etc...

cooly

Legacy Member
Ten eerste ken ik niets van afmixing,het enige dat 'gepikt' is is dat stukske tekst,niks origineel?bedoelt ge daarmee dat ik alles gepikt heb ofzo? toch niet.
Dat het niet goed is kan ik verstaan,maar om te zeggen dat ik der zelfs niets aan gedaan heb is toch niet juist.
Kzal het maar weghalen voor ik nog meer (terechte) kritiek krijg.
een beetje veel te vroeg gepost precies.maar ge moet ook nie denken dat ik da professioneel probeer te doen ofzo he,gewoon voor de fun mag toch.

bandarlog

Legacy Member
Neenee, ok ok... Mijn post kan misschien verkeerd overgekomen zijn. Ik zeg niet dat je alles gepikt hebt. Omdat die kicks ni echt kloppen qua timing met de melodie doet vermoeden dat je een loop van kicks uit een ander nummer hebt gehaald. Met niet origineel bedoel ik dat je je nummers een eigen accent moet proberen te geven en niet iets maken dat al 10.000 maal gemaakt is of alleszins toch zo klinkt. Maar er is nu een nieuwe sectie/sticky waarin je snelle probeersels kan posten en waar je ook commentaar zal krijgen. Vooral niet te snel denken dat een nummer af is en ook niet te snel tevreden zijn. Ga ervan uit dat aan advanced amateur- tot pro songs tussen de 20 en de pakt 200 uur gewerkt is. + Tis een kwestie van oefenen. Op uw gezicht gaan is part of the game... En dat is dan nog geeneens ni slecht bedoeld als mensen u daarop wijzen.

cooly

Legacy Member
Ok,sorry,ik wist niet van die topic daar waar je die probeersels enzo kan posten,
dat van snel tevreden zijn is wel mijn probleem,maar zal de volgende keer posten in die speciale sticky daar.

DJ BUZZE retro

Legacy Member
Mja ik heb er ook eens naar geluisterd en moet mij aansluiten bij de rest.

Je hoort het hier zoveel en je moet het beginnelingen blijven zeggen... je bent altijd blij als je eens wat gemaakt hebt en het is niet oerslecht... toch zal je zwaar afgebroken worden als ze uw lieke onder de loep nemen.

Deze schijf mist percussie (ik hoor enkel een clapke precies)
een deftige melodie
een deftige opbouw (soms hoor ik nogal onlogische dingen)

toch moet ik zeggen... dat je, met het nodige oefenen , wel een talent kan worden... da stemmeke van Avancada is weliswaar wel gepikt... toch toont het aan dagge weet wat goed waar past en/of wat voor feeststemming kan zorgen... dus ... als je beter wil worden, blijf langzaam verderbouwen !

Dj Aero

Legacy Member
ik luister:
1) hoge kick niet diep
2) enkel kick duurt wel lang
3) synths totaal fout afgemixt, het geheel staat te hard
4) u melodie loopt op sommige tijdstippe zelfs ni syncrhoon me u maat da is wel fout
5) een jumpnummer is meer dan een distortbass en een melodie

sorry dit is slecht
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan