Xoliul
Legacy Member
Voor mij was het uiteraard ook een grote investering, maar uitleg vind ik nu eenmaal niet zo belangerijk. Je vindt wel hoe het werkt, vraag het anders op internet, en zo moeilijk is het nu ook weer niet.
Maar 20gb te klein is natuurlijk wel lastig. Ik heb al mijn muziek (1250 tracks) + wat games en films op een 20 staan, en zit ongeveer rond de helft.
Toch zou zo'n 40 op eBay niet te veel mogen kosten, ik heb er (vroeger, nu staan er jammer genoeg geen te koop) gezien voor minder dan 250 euro. Heel wat beter dan 350 zoals in de winkel.
Maar 20gb te klein is natuurlijk wel lastig. Ik heb al mijn muziek (1250 tracks) + wat games en films op een 20 staan, en zit ongeveer rond de helft.
Toch zou zo'n 40 op eBay niet te veel mogen kosten, ik heb er (vroeger, nu staan er jammer genoeg geen te koop) gezien voor minder dan 250 euro. Heel wat beter dan 350 zoals in de winkel.
. Die M3 leek me zeer prachtig product maar ik denk niet dat ik dat zal nemen met die kleine display. En de iPod is ook al in mijn achting gedaald met de kleine batterij duur. iRiver gaat max tot 20 gig met hd mp3spelers. Kzal sony en creative nog eens overwegen.
(die laatst nog door een vriend een brooddoos werd genoemd)


)
iTunes is toch het beste muziek spelertje dat er ooit gemaakt is ? Online shop enal ingebouwd.