Zoals ik al zei, functies is niet echt een pro voor de iPod...
En die aparte lcd van de M3 is juist een voordeel ! Ik steek de HD in mijn zak, veilig om niet te vallen en uit het zicht, dan clip ik de remote buiten op mijn jas. Ding is zo easy te bedienen, hand naar beneden, volgende song of volume adjusten. Met een iPod moet je die dus uit je zak halen, aangezien er geen remote is, en dat clickwheel niet blind te bedienen is. Als je op je fiets zit is dit bijzonder handig, je moet het stuur niet loslaten en er is geen risico de M3 te laten vallen.
Scherm is wel klein, dat is waar; Je kunt het niet in een oogopslag aflezen, zeker snachts niet. Je kan natuurlijk het contrast verezetten enzo, maar ik ervaar eigenlijk geen problemen met onduidelijkheid van het scherm. Zou zeker goed genoeg moeten zijn als je geen videos en fotos wil (vréét batterijen op iPod, trust me).
M3 is gewoon een oerdegelijke HD player die niets overbodigs zoals video of foto heeft. Bulkt aan de andere kant wel van nuttige functies zoals fm radio met record optie, line-in record, drag & drop, massieve geluidskwaliteit, programeerbare EQ, superstevig (HD zit in volledig aluminium), etc...
En online kopen, tja, ik koop al 4 jaar lang dingen online (eBay, webstores...), en ben nog nooit opgelicht. Gezond verstand kan helpen