iTunes is een goed programma maar je moet er met kunnen werken
maar om on-topic te gaan, er bestaan mogelijkheden om liedjes op jouw iPod te plaatsen zonder iTunes MAAR iTunes is speciaal ontwikkeld om dat te doen, wat ik dus wil zeggen andere programma's kunnen je iPod meer slecht dan goed doen, het drijft je iPod soms zo zot dat je volledige iPod er stuk van gaat, het blijft natuurlijk je eigen keuze maar ik zou dan toch liever iTunes gebruiken dan het risico te lopen dat je iPod volledig naar de zak draait.
Natuurlijk is het probleem wel dat iTunes veel plaats in beslag neemt en bovendien ook nog veel verwacht van je pc, maar koop een mac dan

En ik ben tegen ZEN, waarom? vrij simpel het is zoo na gedaan van apple enkel in een windows kleedje gestopt. Creatief zijn ze wel bij Windows
