Archief - iPod 30 gig

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dahousecatfelix

Legacy Member
alexii zei:
Ja, iTunes is inderdaad onhandig voor losse mp3's.

Maar als je heel wat CD's hebt en ze op je computer wil zetten, beheren, luisteren,... is het echt wel het beste en handigste programma.
welk programma is dan wel handig voor losse mp3's? :p

spectrious

Legacy Member
Dan zitten uw losse mp3's wel ook "los" op uw iPod é.
Is zelfde structuur als iTunes. Dus als je iTunes verfoeit dan zou dat hetzelfde met de iPod Structuur moeten zijn.

Koop dan geen iPod imo, maar zo'n aldi prutsding dat via verkenner werkt.

Hyperinsomnia

Legacy Member
spectrious zei:
Dan zitten uw losse mp3's wel ook "los" op uw iPod é.
Is zelfde structuur als iTunes. Dus als je iTunes verfoeit dan zou dat hetzelfde met de iPod Structuur moeten zijn.

Koop dan geen iPod imo, maar zo'n aldi prutsding dat via verkenner werkt.

Of misschien iets van Creative ;)

Japser

Legacy Member
bwa ik heb veel losse tracks
dusja
ben nu een voor een aan het insteken
en al mijn muziek is geordend per cd en dan per genre
zou gemakkelijk zijn moestik gewoon een map met 1 bepaald genre kunnen slepen

spectrious

Legacy Member
Gebruik dan iTunes :/

Dudi in iTunes uw bron aan waar al uw muziek zit en em ordent alles voor u. Dan sleepte gewoon bvb 1 genre der in en klaar is kees.

:oink:

Hyperinsomnia

Legacy Member
spectrious zei:
Heeft dat ook geen aparte software?
Kunt het er los inzetten ook, en ge kunt Playlists imopteren van bv winamp en dan zo gewoon op uwe mp3 speler zetten. 'k Weet niet hoe dat zit bij Ipod

phixiuZ

Legacy Member
Creative Zen spelers ftw :bow: (Touch 20GB hier)

Sinds de firmware update kun je gewoon simpelweg losse MP3's toevoegen via WMP, zoveel je wilt en hij zet ze simpelweg mooi over naar je MP3 speler (synchroniseren), zonder dat je MP3 speler fuked up is en ook de ID3-tags zijn zeer gemakkelijk aan te passen. Wanneer en waar je maar wilt. Je speler wordt in eender welke computer herkend om aan te passen/verwijderen/toevoegen via WMP 10.

En via Verkenner gaat het normaal ook, eveneens om ze als externe HD te gebruiken.

Japser

Legacy Member
spectrious zei:
Gebruik dan iTunes :/

Dudi in iTunes uw bron aan waar al uw muziek zit en em ordent alles voor u. Dan sleepte gewoon bvb 1 genre der in en klaar is kees.

:oink:
ma ik heb nu per album geordend
hoe kan ik em ordenen per mapke ?

chosen1

Legacy Member
sinds men zus ne ipod heeft, gebruik ik altij iTunes! sindsdien zorg ik er zelfs voor da mijn tags allemaal in orde zijn! kvind da programma prachtig in gebruik! handig voor tags te editen, handig om te zoeken in uw collectie enz! podcasts, video's organisen nu, ...

PapaGanz

Legacy Member
Voor winamp bestaat er een ipod plugin, voor foobar ook,..

_Picasso_

Legacy Member
iTunes is een goed programma maar je moet er met kunnen werken
maar om on-topic te gaan, er bestaan mogelijkheden om liedjes op jouw iPod te plaatsen zonder iTunes MAAR iTunes is speciaal ontwikkeld om dat te doen, wat ik dus wil zeggen andere programma's kunnen je iPod meer slecht dan goed doen, het drijft je iPod soms zo zot dat je volledige iPod er stuk van gaat, het blijft natuurlijk je eigen keuze maar ik zou dan toch liever iTunes gebruiken dan het risico te lopen dat je iPod volledig naar de zak draait.
Natuurlijk is het probleem wel dat iTunes veel plaats in beslag neemt en bovendien ook nog veel verwacht van je pc, maar koop een mac dan :p
En ik ben tegen ZEN, waarom? vrij simpel het is zoo na gedaan van apple enkel in een windows kleedje gestopt. Creatief zijn ze wel bij Windows :s
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan