Archief - iPod 30 gig

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Japser

Legacy Member
hallo
ik heb van gisteren een ipod video
maar hoe kan ik hier liedjes opkrijgen zonder iTunes

want ik vind iTunes maar gezever

Groetjes jasper

aimless

Legacy Member
Als ge iTunes niet instalt kunt ge em wel gebruiken als gewone externe HD.

Maar dacht ook dat voor liedjes er op te zetten om te beluisteren geen andere optie is als iTunes(wat eigenlijk ook wel logisch is).

Kunt er altijd eens op googlen, meestal zijn er wel alternatieve plugins voor via winamp ofzo.

Maar als ik me niet vergis komt die vooral omdat een ipod m4a afspeelt(zelfde extensie als de liedjes die ge via Istore afhaald). En het is net iTunes die deze extensie creeërt.

(correct me if i'm wrong)

Japser

Legacy Member
hebik gedaan :)

die verborgen mappen
ma dan vind mijn ipod die muziek bestanden ni

das dan als externe schijf da ge da kunt gebruiken

Zero Grav

Legacy Member
Sharepod Kan je alvast gebruiken voor muziek, is een programma dat je op de iPod zelf moet zetten en dus niet dient te installeren. (Handig als je er bij een vriend iets wilt opzetten/afgooien)

Japser

Legacy Member
k danku zero grav
al is naar diene sharepod zoeke
als er iemand nog ideeen heeft laat maar komen

Zero Grav

Legacy Member
aimless zei:
Als ge iTunes niet instalt kunt ge em wel gebruiken als gewone externe HD.

Maar dacht ook dat voor liedjes er op te zetten om te beluisteren geen andere optie is als iTunes(wat eigenlijk ook wel logisch is).

Kunt er altijd eens op googlen, meestal zijn er wel alternatieve plugins voor via winamp ofzo.

Maar als ik me niet vergis komt die vooral omdat een ipod m4a afspeelt(zelfde extensie als de liedjes die ge via Istore afhaald). En het is net iTunes die deze extensie creeërt.

(correct me if i'm wrong)

Je kan zelf kiezen in welke extensie iTunes liedjes importeert, bij mij staat dat gewoon in mp3 (en ik geloof dat dit ook standaard zo is), feitelijk is het gebruiken van die verborgen mappen het gemakkelijkste voor af te spelen in programma's ala winamp, één voorwaarde is wel dat je id2/3 tags dan correct ingesteld staan want iTunes hernoemt die liedjes automatisch naar 12H4JF.mp3 en andere zever. :-)

Japser

Legacy Member
sharepod steek taltijd vast

en is voor van op ue ipod naar de pc te converteren
ma ni omgekeerd als ik het goe snap

Clay

Legacy Member
omdat het het stomste programma ooit is ?
Reden waarom ik geen ipod's meer koop

Mechelaar

Legacy Member
iTunes is in mijn ogen niet echt rommel, het speelt elke (praktisch) extensie af (wat mediaplayer niet doet).

De zijn andere alternatieven, sharepod, copypod,... ma ik dacht dat ge voor de meest moest betalen (could be wrong) en das ni van apple zelf.
In den humo (www.humo.be) bij linke boel heeft er ooit nen topic gestaan over keiveel ipodprogramma's. ge moet daar maar is in het archief gaan kijken.

spectrious

Legacy Member
Clay zei:
omdat het het stomste programma ooit is ?
Reden waarom ik geen ipod's meer koop
:lol:

Flauwste reden ooit.

OT: iTunes is toch echt niet slecht? Handig als wat? Nog nooit een secodne last mee gehad. Beter dan mediaplayer en winamp me dunkt.

Als ge echt iTunes verafchuwt zouk idd voor die sharepod gaan. Alhoewel iTunes het proberen waard is. brand functie + covertjes afdrukken gaat enorm makkelijk. Afspeellijsten zijn goed, een shuffle functie die tenminste echt shuffled en niet té voorspelbaar is. Library, musicstore, video library, ...

Clay

Legacy Member
das geen flauwe reden.
ik vind dat programma zo irritant en onhandig waardoor ik meteen geen goesting meer heb om iets te doen met die ipod dus doe ik die altijd weg.
Waarom altijd die stomme progs. Gewoon met verkenner zou duizend keer beter zijn.

spectrious

Legacy Member
Ik ben echt niet akkoord.

In een library van 20.000 songs zou ik dus eerst in alle muzikmapjes zitten zoeken achter 10 nummers om dan te kopieren in verkenner.
"Oeps, misgeklikt", 10 nummers kwijt. ID3 tags wijzigen,.. ik zie me al bezig jong.

iTunes is een beheerlibrary en dat zit erbij er kan niets fout gaan.

En als iTunes plots geen reden is om niet 'nog meer ipod's' te gaan kopen dan vind ik dat echt flauw. "Ik heb er een maar omdat iTunes erbij is geleverd koop ik er geen extra meer bij hoor". De manier waarop je dit zei vond ik echt flauw en grappig. :)

alexii

Legacy Member
Ja, iTunes is inderdaad onhandig voor losse mp3's.

Maar als je heel wat CD's hebt en ze op je computer wil zetten, beheren, luisteren,... is het echt wel het beste en handigste programma.

spectrious

Legacy Member
Ik denk niet dat je een iPod 30 gig koopt om 60 losse nummers te beheren.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan