Archief - hoe versterker op pc aansluiten

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

NoizeSuppressor

Legacy Member
computer xp zei:
roflmayonaise... :rofl: als ik op een lada nen vergulden trekhaak zet gaat die dan ook minder kraken denkt ge? Neen dus! Had de threasdstarter gewoon de guidlines in de sticky's onder andere door mij geschreven had deze thread niet eens hoeven gemaakt te worden, maar ja liever lui dan moe zeker...

zeg niet zeveren he... weet ik veel dat er een thread staat over 'hoe mengpaneel op pc aansluiten' man man

BongZrGooD

Legacy Member
gnat zei:
dus als ge da koopt moete da kapot knippen? is da draadloos ofzo :help:
:rofl:
Euhm, die foto toont de aansluitingen, de kabel staat gewoon niet op de foto... NEEN, ge moet da dus NIET kapot knippen...
NoizeSuppressor zei:
zeg niet zeveren he... weet ik veel dat er een thread staat over 'hoe mengpaneel op pc aansluiten' man man
Voor je hier mensen gaat beledigen die tijd en moeite investeren om anderen te helpen, er is een search functie en het STAAT IN DE STICKY for crying out loud. XP maakt volledig terecht de opmerking "liever lui dan moe".
Man man...:ironic:

Groetjes,
BongZ

ComputerVISTA

Legacy Member
@ BongZrGooD

Idd en merci voor de bijval, ik schrijf die dingen (en vele andere ook) met veel plezier zodat er niet om de haverklap dezelfde vragen hoeven weder te keren.

Als ge dan ziet dat ze het hun toch niet aantrekken begint ge u serieuse vragen te stellen.

NoizeSuppressor

Legacy Member
computer xp zei:
@ BongZrGooD

Idd en merci voor de bijval, ik schrijf die dingen (en vele andere ook) met veel plezier zodat er niet om de haverklap dezelfde vragen hoeven weder te keren.

Als ge dan ziet dat ze het hun toch niet aantrekken begint ge u serieuse vragen te stellen.

ja ik heb eerst wat gegooled maar zo'n item verwacht ik niet op dit forum van daar.

Trouwens die E34 wordt stilletjes aan wel gedateerd en een M logo hoort al helemaal niet bij een mazoutstoof, dit gans terzijde :niceone:

ComputerVISTA

Legacy Member
Leuk hij krijgt wat hij wilt en begint dan over totaal offtopic zaken te kakken... Of ik nu met een lada of 40 jaar oude bmw rijdt daar hebt gij u geen ene fuck mee te moeien! Zie da gij u eerst die kebelkes kunt permiteren vooraleer ge op iemand zen vervoer begint te mekkeren terwijl dit niet eens ter zake doet! En voor het geval ge stront moest in uw ogen gebruiken staat er nergens een ///M logo enkel de kleurkes en diesel staat er dan nog bij ook mister 325 full full option!

@ BongZrGooD, ben veranderd van gedacht, ik schrijf deze dingen enkel voor mensen die het wel waarderen en niet voor zulke gevallen die dan wat de grote jan komen uithangen! Zulke gevallen zijn het niet waard dat ge het er voor schrijft!

Amuseer u met u cinch stekkerkes zouk zeggen en steek ze nie in de verkeerde opening!

TRFluffy

Legacy Member
ik snap trouwens niet wat er moeilijk is aan het principe van een pc aansluiten op een versterker... ge hebt uw gear, ge kijkt welke de ingang is bij't een en den uitgang bij't ander, ge kijkt welke aansluitingen dat zijn en ge koopt ne kabel die van't een naar't ander loopt. allezja :s

NoizeSuppressor

Legacy Member
computer xp zei:
Leuk hij krijgt wat hij wilt en begint dan over totaal offtopic zaken te kakken... Of ik nu met een lada of 40 jaar oude bmw rijdt daar hebt gij u geen ene fuck mee te moeien! Zie da gij u eerst die kebelkes kunt permiteren vooraleer ge op iemand zen vervoer begint te mekkeren terwijl dit niet eens ter zake doet!

@ BongZrGooD, ben veranderd van gedacht, ik schrijf deze dingen enkel voor mensen die het wel waarderen en niet voor zulke gevallen die dan wat de grote jan komen uithangen! Zulke gevallen zijn het niet waard dat ge het er voor schrijft!

Amuseer u met u cinch stekkerkes zouk zeggen en steek ze nie in de verkeerde opening!

rustig manneke rustig, was maar om te lachen. Ik ben ook bmw fanaat maar ik zet mijn auto niet in mijn avatar he you snap ;)

NoizeSuppressor

Legacy Member
TRFluffy zei:
ik snap trouwens niet wat er moeilijk is aan het principe van een pc aansluiten op een versterker... ge hebt uw gear, ge kijkt welke de ingang is bij't een en den uitgang bij't ander, ge kijkt welke aansluitingen dat zijn en ge koopt ne kabel die van't een naar't ander loopt. allezja :s

yep yep, maar geluidskaart doet lastig. Ga een nieuwe soundblaster halen. Geluid valt geregeld weg enzo, raar want ding is nog niet zou oud...

Soit, zal maandag eens zien of 't dan wel wil knallen :D

ComputerVISTA

Legacy Member
NoizeSuppressor zei:
rustig manneke rustig, was maar om te lachen. Ik ben ook bmw fanaat maar ik zet mijn auto niet in mijn avatar he you snap ;)



IK wel? Problemen mee? Kijk er dan naast!

HighWire

Legacy Member
NoizeSuppressor zei:
ja ik heb eerst wat gegooled maar zo'n item verwacht ik niet op dit forum van daar.

Trouwens die E34 wordt stilletjes aan wel gedateerd en een M logo hoort al helemaal niet bij een mazoutstoof, dit gans terzijde :niceone:


Was hier ff de thread (en de sticky) aant doorlezen opzoek naar ongeveer hetzelfde antwoord van die kabelkes, maat van me zit me hetzelfde probje...

@ NozeSuppressor: wtf zit gij te zeike over computer XP zennen ava? als die zennen otto daar wilt zette, dan doet die da toch zeker? als ge er ni tege kunt ga dan op een ander zeiken eh... Ik heb een of andere cartoon griet me zwierende tetten in mennen ava, gade daar nu ook over lulle?

NoizeSuppressor

Legacy Member
HighWire zei:
@ NozeSuppressor: wtf zit gij te zeike over computer XP zennen ava? als die zennen otto daar wilt zette, dan doet die da toch zeker? als ge er ni tege kunt ga dan op een ander zeiken eh... Ik heb een of andere cartoon griet me zwierende tetten in mennen ava, gade daar nu ook over lulle?

Ik heb zelf nen 325ci van 2002, maar als ge die in uw avatar gaat zetten en onderaan nog een titeltje erover... Komt redelijk tot zeer stoeferig over, dat vind ik erover ja en aangezien hij nogal 'aangebrand' reageerde over het feit dat ik niet doorhad dat dat in de faq stond vond ik dat een inkoppertje ;)

Sja sorry ik had gegooled en was deze pagina niet tegengekomen, en dacht zal ff hier posten dan :)

ComputerVISTA

Legacy Member
NoizeSuppressor zei:
Ik heb zelf nen 325ci van 2002, maar als ge die in uw avatar gaat zetten en onderaan nog een titeltje erover... Komt redelijk tot zeer stoeferig over, dat vind ik erover ja en aangezien hij nogal 'aangebrand' reageerde over het feit dat ik niet doorhad dat dat in de faq stond vond ik dat een inkoppertje ;)

Sja sorry ik had gegooled en was deze pagina niet tegengekomen, en dacht zal ff hier posten dan :)

Leer dan een forum gebruiken! Ten andere even naar u stoeferigheden gekeken en ge kunt er ook wat van! Mister 525 full full option don't ask waarom...
(lees u eigen threads er maar is op na mister stoefer voor ge iemand naampjes gaat noemen...) Mijn vervoersmiddel had ten andere niks met dit te maken!

NoizeSuppressor

Legacy Member
computer xp zei:
Leer dan een forum gebruiken! Ten andere even naar u stoeferigheden gekeken en ge kunt er ook wat van! Mister 525 full full option don't ask waarom...
(lees u eigen threads er maar is op na mister stoefer voor ge iemand naampjes gaat noemen...) Mijn vervoersmiddel had ten andere niks met dit te maken!

hahahahahah, ja man dat was de REDEN waarom mijn E46 buiten ging, stond in mijn verkoopstopic, anders vraagt men toch waarom die weggaat en terecht hahahha goeien bal :niceone: En 't is trouwens nen andere geworden :D

fragnetic

Legacy Member
computer xp zei:
IK wel? Problemen mee? Kijk er dan naast!
Wat maakt het uit, als je fier bent op je auto enzo, waarom er dan geen ava van hebben. Heb dit ook. Zie ook niet in wat er verkeerd aan is, komt nog niet eens stoefend over. Dus idd, doe wat jij leuk vind!

ComputerVISTA

Legacy Member
fragnetic zei:
Wat maakt het uit, als je fier bent op je auto enzo, waarom er dan geen ava van hebben. Heb dit ook. Zie ook niet in wat er verkeerd aan is, komt nog niet eens stoefend over. Dus idd, doe wat jij leuk vind!


Vind ik er ook van, op auto forum heeft zowat iedereen dat en so what dat het nen BMW is, das nen oto gelijk een ander.

Nuja de OT vragen zijn inmiddels beantwoord I suppose.

TRFluffy

Legacy Member
moest er iemand zijne lada zetten geen haan die er naar kraait, maar o wee alst nen auto is die wa meer kost...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan