NoizeSuppressor
Legacy Member
Ik heb twee grote boxen (400W/stuk) en een versterker van 400W waar mijn sl’s opzitten
Nu wil ik graag deze boxen ook gebruiken voor pc als ik met reason werk.
Ik neem setjes op door kabeltje naar pc, maar hoe kan ik de boxen dus via versterker aanspreken om mijn pc geluid te laten weergeven?
Nu wil ik graag deze boxen ook gebruiken voor pc als ik met reason werk.
Ik neem setjes op door kabeltje naar pc, maar hoe kan ik de boxen dus via versterker aanspreken om mijn pc geluid te laten weergeven?
alleen kosten ze inclu btw een klein miljoen frank 't stuk 

als ik op een lada nen vergulden trekhaak zet gaat die dan ook minder kraken denkt ge? Neen dus! Had de threasdstarter gewoon de guidlines in de sticky's onder andere door mij geschreven had deze thread niet eens hoeven gemaakt te worden, maar ja liever lui dan moe zeker...